29. jun. 2012

Moja torbica za malico-ustvarjanje

Že hudo dolgo nazaj sem na blogu Pink Penguin opazila navodila za izdelavo torbice za malico. Le da je takrat še nisem potrebovala, saj malice nisem nosila s seboj. No, saj je tudi zdaj ne. So pa letos v solatnem baru, ki ga poleti redno obiskujem, uvedli popust za tiste, ki posodico prinesejo sabo. Tako sem si kupila plastično posodico in jo nekaj časa nosila s seboj v platneni vrečki. In po tihem sanjala o čisto posebni torbici s povezave.
Pred dnevi sem se je lotila. Dimenzije so večje, celo tako velike, da poleg posodice za solato v torbo lahko spravim še kaj. Ko ni namenjena prenašanju solate, pa je lahko tudi uporabna torbica za prenašanje ustvarjalnih pripomočkov, pri meni pletiva in pletilk. Čeprav nima zadrge ali gumbka za zapiranje, pa jo zgornji del iz blaga, ki ga zapreš z vrvico, povsem zapira. Nič se ne vidi noter :)
V notranjosti ima trak s karabinčkom, na katerega bi lahko pripela ključe, drobižnico.. trenutno pa drži žabo obesek, ki ga je izdelala ustvarjalka, ki jo najdete na blogu  lepemalestvari .





 I've been dreaming about this bag for quite some time. Tutorial is published on Ping Penguin blog. But I didn't really needed it. Now I do. At salad bar where I'm buying my lunch in summer time they're offering a discount for bringing your own dish. Now I have it. Big enough to store my dish and some additional items. It can also be a craft bag for knitting. Frog pendant is made by a creative friend from lepemalestvari blog.

23 komentarjev:

  1. Zelo lepa torba. Jaz bi jo uporabljala kar za vsakodnevno prenašanje stvari naokoli, saj je res prava popestritev v teh poletnih dneh. Blago je krasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) tudi jaz jo uporabljam kar za prenašanje česarkoli :) Blago je pa Ikeino.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz se ti pa zahvalim za link torbice, ker sem te zadnjič ob vsem našem čveku pozabila vprašat zanj. Drži tudi mene, da si jo naredim, ampak jaz bom imela veliiiko...

    OdgovoriIzbriši
  4. Praktična torbica, ki si jo moram narediti tudi sama. Hvala za link.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super lepa je in praktična tudi - za moje obilne malice, ki si jih nosim v službo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za link do te krasne torbe (tvoje in tiste v navodilih).
    To, da si lahko sama prineseš posodico za solato, se mi zdi super ideja.
    Lep, pa ne prevroč, dan!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf kako mi je tole všeč.Ko bi vsaj znala kaj tako lepega narediti...moje sanje, da bi se naučila šivat - vsaj za silo :-) ali pa da vsaj najdem čas, da se malce poglobim v stroj in to :-) Super izgleda tale torbica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauuu, kako je dobra. Jaz malico vedno prenašam v "kar enih" papirnatih vrečka, ki mi grejo pošteno na živce. Takšnale čudovita torbica je popolna rešitev!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za komentarje. Tudi jaz sem po parih dneh še kar navdušena nad njo in jo kar hodim gledat :) Le še dolg trak za čez rame mi manjka, da jo lahko kot poštarko nosim in imam proste roke.. potem bom pa čisto zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Torbica je prekrasna. Všeč mi je blago, model in tvoja izdelava. Res je zelo uporabna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. uu, krasna je. Všel mi je vzorec kot tudi model in to zapiranje. Res si jo lepo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je in in ful praktična!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super je, meni je zlasti všeč fanki vzorec na zunanji tkanini - pa dober tek želim!

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna je, in način zapiranja z vrvico na vrhu mi je noro všeč. Očitno zate še ni prevroče, da še uspeš kaj narediti.

    OdgovoriIzbriši
  15. Uau hudo, tole zapiranje mi je sploh všeč in pa blago je fenomenalno...pa zelo praktična zadevica. LP

    OdgovoriIzbriši
  16. Res praktična in leeeeepaaaa!

    OdgovoriIzbriši
  17. Se pridružujem komentarjem zgoraj. Meni torba izgleda kot en cekar - v najboljšem pomenu besede, seveda! in tudi zato je verjetno zelo praktična. Iz kakšnega trpežnega blaga, lahko tudi takšnega za plastične prte ali trdnega platna bi verjetno služila tudi za nabiranje zelenjave na vrtu ali njivi ... Pridno ustvarjaj, te rada berem!

    OdgovoriIzbriši
  18. Wow, krasna torbica! Lepa in še praktična povrhu.

    OdgovoriIzbriši
  19. s tako torbico je pravi užitek hoditi po malico :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasna! Odlično ti je ispala i stvarno je prostrana.
    Ja svoj gablec zasad nosim u svojim platnenim torbama i u staklenci ili u plastici, ali sam se spremala sama izmišljati kroj, jer mi treba nešto veće, da mi stane i termosica sa kavom i termosica sa zelenim čajem i rezervne cipele i ........ u svakom slučaju hvala za link! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Kako je luštna, super blago si uporabila!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...