25. jun. 2012

Obiski so fajn

Obiski so fajn, le da imam jaz z njimi en majhen problem. Nekaj časa zmorem lepo pridno sedeti (in po rokah stalno nekaj vrteti), potem pa ne gre več. Še dobro, da so tudi obiskovalke dostikrat take sorte :)
V soboto popoldan sem si privoščila kar dva obiska. Ob prvem sem se načvekala, ob drugem pa poleg čvekanja še naustvarjala. S Sandro ponavadi fimava, tokrat sva se lotili mini platenc 10 x 10 cm.
Svoj izdelek je Sandra že pokazala na blogu, tale pa je moj.

Mini slika ptice v meni ljubih barvah. Se mi zdi, da bi bila prijetna popestritev kake otroške sobice.




It's nice to have visitors you like coming to your house, but I have a problem. I can't sit just chatting for a long time :) With Sandra we're usually working with polymer clay, this time we were playing with paints. I’ve made this cute little birdie. I believe it would look great in a child's room.

19 komentarjev:

  1. Super obiski, če lahko zraven še ustvarjaš. Krasni slikici sta naredili in vidim, da si bila zelo dobra učiteljica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obiski, ko lahko ustvarjaš so super! Pa še lepe stvari nastajajo

    OdgovoriIzbriši
  3. Občutek imam, da so tvoji obiski vedno prijetno ustvarjalni (besedno in seveda predvsem še kako drugače :)). Krasna slikica za prijetno sobico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Če je kaj boljšega od obiskov, ki hočejo nekaj ustvarjati :) Zagotovljeni podvojeni rezultati... v večih pomenih :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo sta ustvarjali in lepo je, da takole doživiš obisk :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. evo pa si potrdila tezo da ženske zmoremo počet več stvari hkrati...čvekamo in usvarjamo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. iiiiiii lej ga ptička Kraljička :)) kako si ga dodelala ♥♥♥
    Sonja, jest sem se od tebe navadila tega, da ko sva midve skupaj, da ustvarjava. mal čvekava, mal kofetkava in zraven še kaj lepega narediva ♥♥♥ če je pa to tko faaajn ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Hmmm ... ja četud se je prvi del obiska bolj malo delalo, pa bolj čvekalo je blo tud tko OK, saj človek včasih rabi tudi samo čvek in zarad obilice čvekanja sploh pozabi, da bi lahko še kaj pametnga usput naredu ... ;o) ... to zihr pride na vrsto kdaj drugič ;o) ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Mater ptiča sem pa pozabila pohvalt ... je čist v tvojih barvah ... lepo kot vedno ... hehhehe ... zdej si pa verjetno že dojela zakaj se ni nič delalo, ampak samo čvekalo ... ker sem eno veliko čvekalo ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  10. Taki ustvarjalni obiski so nadvse fajn in tako prijetno je ustvarjat v družbi. Sem že občudovala Sandrina platna in tale ptiček bi zagotovo polepšal kakšno steno male princeske.

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično vam je šlo. Takšnemu čveka-delovnemu obisku, bi se tudi jaz z veseljem pridružila....:):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna je in res čisto v tvojih barvah. LP

    OdgovoriIzbriši
  13. Res sta se lušno imeli in združiti fejst družbo, dober čvek in ustvarjanje je res neprecenljivo. :) Ptiček je pa res čisto za v sobo kakšne male proinceske.

    OdgovoriIzbriši
  14. Všeč mi je tale ptiček kraljiček!

    OdgovoriIzbriši
  15. Aaah, spet sem zamočila, napače profil.. A meni je ptiček še vedno všeč! (Damjana tukaj :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Kakšen cartkast tiček, klepetati ob ustvarjanju je zame najbolj lušno in kar pogrešam četrtke, ko sva imeli takšne popoldneve s sestro. Upam, da jih spet uvedeva.

    OdgovoriIzbriši
  17. Tale zasanjana kraljica (ali kralj) mi je zelo, zelo všeč!! Čudovit blog!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...