3. jun. 2012

Selitev na prosto

Ljudje smo različni, nekatere veseli živeti v stanovanju, druge v hiši. Mi smo nekje na sredi, v stanovanju v hiši :) V stanovanju sem najbolj pogrešala možnost, da se s kavo v cunjicah za doma odpraviš ven, na sonce ali veter. Poležavat ali pa uživat v svežem zraku.
Danes sem se odločila, da ustvarjanje preselim na svež zrak. Poseben izziv je bil, kako vse potrebno prenesti ven z najmanj hodi. Vse potrebno je pomenilo kavo, flaško z vodo zame in ustvarjalni kupček. V škatlo sem zložila platno, čopiče, nekaj barv, medijev, papirnih brisač, krpico za brisanje čopičev.. Ne, ni šlo vse naenkrat, večina pa le :) Naslednjič bo bolje.


Na deščico s platnom dimenzije 15 x 25 cm sem najprej pošteno napackala ozadje in nato dodala ribi. Po fotografiranju sem dodala še bleščice, zdaj pa me mika še kak napis. Nedokončano torej :) Vsaj trenutno zgleda tako :)



I've always wanted to live in a house so I can go out, drink my coffe and just enjoy. I'm still learning to do so, it's less than a year since we've moved from city to village. Today I've brought some of my paints and mediums outside and painted fishes on a canvas panel. Afterwards I added some glitter, maybe I'll even add some words.

19 komentarjev:

  1. Zelo sta mi simpatični ti ribi. Meni so pri njih napisi vedno "IN", ker ribe ipak ne govorijo in tudi drugače skorajda molčijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sama imam star šivalni stroj kar v vrtni hiški, da lahko ob toplih dnevih šivam tako "delno" na prostem. Je občutek čisto drugačen kot med štirimi stenami.
    Ribici pa sta lušni, z napisom ali brez.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je že brez napisa mučos všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo sonja tole zgleda prekrasno! čisto si že poletna in ribici sta res fletni. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Full simpatični ribici! Okoli selitve pa .. dobro poznam . Saj počasi boš imela razseljene stvari po celi hiši in vrtu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. meni je taka kot je ZELO všeč

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo že sedaj je zelo zelo lepa, sploh ne vem kaj bi še dodajala :-)))))
    Vau, prava umetnica si že!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lušne so te ribice in s pogledom na njih bi se z veseljem enkrat potopila v morje. :) Ustvarjanje zunaj pa je zakon.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuuuhh kako sta ribastični.....:):) Luštno poletno in osvežujoče in komaj čakam končni rezultat.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ahhh jaz sem ti pa fouš za mizo na vrtu...

    OdgovoriIzbriši
  11. To vrtno razkošje ti kar zavidam :). Slika je že sedaj lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. krasna..čeprav nedokončana;) In ustvarjaje zunaj...nekaj neprecenljivega!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidim, da si RES uživala. :)
    Jaz se še nisem toliko sprostila, ampak si mi sedaj dala idejo. Bo treba preizkusiti.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hihi, to pa tudi jaz počnem. Danes je sploh tak dan, da je zunaj prijetneje in topleje kot v hiši.

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepo, da si prebila led. Sedaj bo samo steklo, mislim ustvarjanje v naravi s kavo. Sama bi se pri tem samo bala, da ne namočim čopiča v kavo ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Sonja, tako lep komentar si pustila na mojem blogu...hvala!!! No, pa sem še sama pokukala na tvojega in moram rečt, da so mi tvoje slike zelooo všeč, tudi vse ostalo, ampak slike pa še prav posebej:) Zelo zelo sem navdušena tudi nad muckom...pravi lepotec je! Mi imamo namreč tudi črno-belo razvajenko:) Zdaj grem pa še naprej gledat tvoje izdelke...bom rabila kar nekaj dni, ker jih je ogromno:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Očitno sem nekje zamočila, pa komentar ni šel skozi... ah, leta...
    Ja, tvojo rdečelasko spet z veseljem nosim, zdaj, ko je poletje blizu (tako blizu pa spet ne, že ves teden dežuje...).
    Jaz za fotkanje uporabljam kar barvne šeleshamerje v nevtralnih tonih (za ozadje torbic), za podlago bel papir (da spodnji del ni pretemen), za kontra svetlobo, ki uniči sence (slikam ob oknu, seveda), pa imam karton, oblečen v srebrno folijo (tanka termo folija, ki jo kupiš v gorniških trgovinah in je namenjena kot topla odeja v primeru nesreč) - uporabljam srebrno stran, zlata daje preveč rumeno zelenkast ton...
    A če zunaj dežuje, tako kot danes, noben trik ne pomaga in je treba v fotošopu "odpreti zaslonko" in še malo pocoprati s kontrasti in svetlostjo, pa saj to itak sama poznaš...

    OdgovoriIzbriši
  18. Aja, to sem jaz, Damjana, ampak sem pozabila zamenjat profil... Res se staram...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, se mi je zdelo, da si ti, ko si omenila rdečelasko :)

      Izbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...