29. jun. 2012

Vroooče

Tako zelo je vroče, da se mi prav nič ne da, ko pridem iz službe. Še najbolj mamljiva je senčka in včasih vetrič za hišo. Na novi mizi je zdaj končno dovolj prostora, da vsak kaj svojega naloži.
Danes mi je pasalo čečkati. Najprej sem skicirala eno deklico, ki jo moram še končati, nato pa se lotila dečvinega imena. Zabavno je, ko lahko kar dodajaš in dodajaš, še kakšna črtica za markerjem tu, pa z drugim markerjem kje drugje.. Dan pa mine :) Še dobro, da se mi začenja dopust in si bom lahko privoščila še več takega lenarjenja.


It's so hot here that I just can't be really productive :) The most inviting seems shadow behind the house. Today was a day for doodling. I've been playing with my daughters name, using watersoluble crayons and markers.

3 komentarji:

  1. Luštno je tvoje poigravanje v senčki :). Uživaj na dopustu. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh krasno senčenje in lepe pastelne barve. Ja, veš ... po pravici, sej te razumem, samo jaz bi takoj menjala, da bi imela službo ;) Nikoli nismo zadovoljni a ne. lepo se imej na dopustu. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, meni je že fajn, da imam službo, na srečo mi je še delo zanimivo. So pa neprecenljivi vsi prosti dnevi :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...