24. nov. 2012

Podarim original sliko iz koledarja Dom in stil

Skoraj mesec je že od objave koledarja Dom in stil, v katerega je vključena tudi ena od mojih slikic. Koledar vas še vedno čaka na strani http://www.dominstil.si/articles/free-prints/2680/koledar-2013/.

Po koledarju pa nas je Dom in stil pocrkljal še z enim bombončkom, zimsko e-revijo Dom in stil. Ta je polna čudovitih idej za zimske dekoracije in darilca, ki jih v decembru nosijo dobri možje.

V dogovoru s Petro s portala Dom in stil vam tokrat tudi jaz ponujam bombonček, original slikico, ki je bila vključena v koledar. Danes ne bo zadoščal le komentar, za slikico se bo potrebno malo bolj potruditi.

V komentar prosim zapišite dve stvari:
- ali ste si koledar natisnile in v kateri velikosti (nič hudega, če niste.. samo radovedna sem :) )
- katera tri darilca iz zimske e-revije bi izbrale zase.

Časa za komentar imate do srede, 28.11.2012 zvečer, ko bom izžrebala prejemnico slike. Obljubim, da že pred sredo zapakiram in potem samo še naslov zalepim, takoj ko ga dobim :)
Zdaj pa hitro brskat po zimski e-reviji Dom in stil.





14 komentarjev:

  1. ooooooo kak krasen bonbonček :)
    za tega se pa grebem
    1. nisem si še sprintala koledarja, moram najprej barvno kartušo kupit, ker jo je zmanjkalo :)
    2. ti resno misliš, da lahko napišem samo 3 darilca izmed vseh teh krasot? ok, se bom potrudila... izparilnik, lavandino milo, keramični lončki, torbica, obesek muca za ključe, steklen krožnik... ma veš kok je tega, kar mi je všeč :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne žal si koledarja še nisem natisnila! Se strinjam s Sandro, težko je izbrati le tri stvrai! Mačji kralj, svetilka z misijo, slika v okvirčku - kolaž,Sanjarčki,Lesena kocka s pokrovom,....

    OdgovoriIzbriši
  3. oooo kako lušte bombončkponujaš. na žalost si ga še nisem natisnila. Meni so se najbolj dopadla mila, pikčaste balerinke in pa vinilka posdstavek (zmaga!) LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravček :)

    Koledar sem si natisnila v a4 velikosti :)

    ...samo 3darilca? zelo veliko je takšnih, ki so mi zelo všeč npr. vse kaj je s sivko :))(milo, sušeni cvetovi...), lesen obešalnik za ključe, okvir za fotografije-živali, dom-slike na platnu, navihani copatki, torbica Birds..in še in še :)

    Lep pozdrav,
    Polona

    OdgovoriIzbriši
  5. Te priložnosti pa res ne bi rada zamudila. :)
    Koledar sem si natisnila v manjši veikosti in bo šel kar na našo oglaso tablo. Med darilci se pa res ne bi branila obešalnikov za ključe, poštnega nabiralnika ali sivkinega mila, če se ustavim samo pri treh.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res bi bilo škoda to priložnost zamudit.
    Koledarja si nisem sprintala.
    Težko se je odločit katera darilca naj gredo na top listo: mogoče terlinik, pisani papirčki za mafine, 100% sivkino eterično olje...

    OdgovoriIzbriši
  7. 1.koledarja si (še) nisem natisnila ker zanj nisem niti vedela
    2.kar se tiče pa darilc bi pa mogoče naredila punč, sestavine v kozarcu za piškote in pa milnik no ja pa tudi domači piling je zanimiv

    OdgovoriIzbriši
  8. Koledarja nisem sprintala, ker nimam barvnega printerja, čeprav o njem že dolgo razmišljam. Darilca so pa vsa hudo dobra, težko se je odločiti kaj, ampak če je treba je treba: kašna izmed prečudovitih keramičnih skodelic, Srečnolonica in domače sivkino milo....:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Koledarja tudi jaz nisem sprintala, ker so barvne kartuše pri kraju in so pošastno drage :( ...
    Od darilc bi pa zbrala obešalnik za ključe v obliki drevesa (še vedno odlagamo ključe kar na pult), pa leseno servirno/rezalno desko, pa sivkino milo, pa čajnik tri luknje, pa še skodelice zraven, pa ... aja, samo tri ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Koledarja si še nisem sprintala.

    Darila mhmhm sanjavček, pikaste balerinke in izparilnik in... še in še drugih stvari :-)
    Krasna slika!!!!Hiške izgledajo kot da so oživele!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako ljubke hiške .... sem že v vrsti.

    Kar nekaj zelo lepih daril sem našla :). Navdušili so me ptički želja, skodelice tri luknje in polstene posodice.
    Koledarja še nisem natisnila. Lp



    OdgovoriIzbriši
  12. Koledar še ni sem natisnila, ga pa bom v manjši dimenziji. Od daril pa klkašno od mil, pa planer, pa majico, pa sanjavčka, pa vile dišavnice...

    Hiške pa <3, zelo všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. 1. koledarja nisem sprintala, ker je barvna kartuša čisto, čisto pri koncu,
    2. za darilca pa definitivno glinen zvonček, pa power flower metlo, pa leseno servirno desko, pa ... aja samo tri, eh

    OdgovoriIzbriši
  14. To je res dobra priloznost, da si koledar kar sam natisnes, vendar moram prej preveriti, ce so dnevi prav oznaceni.Lansko leto sem njihov koledar kupila na dobrodelni drazbi in letos oktobra ugotovila, da so napacno oznaceni meseci in dnevi, tako, da sem ga predcasno umaknila.
    Tudi jaz bi si izbrala sivkino milo, sestavine v kozarcu, obesalnik za kljuce in se kaj

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...