21. nov. 2012

Voščilnice s printi

Od začetka tedna že ležim doma z bolečimi sinusi in jem antibiotike. Ponavadi odreagiram pravočasno, tokrat pa se mi je toliko dogajalo, da sem pozabila poskrbeti zase. Zdaj pa imam.. Pa saj bo bolje.
Današnji dan mi je polepšal poštar z dostavo voščilnic, ki sem jih naročila pri MOO. Pri pripravi fotografij sem bila uspešnejša kot pri minikarticah, saj so printi res ravno pravih barv in zelo kvalitetni, papir pa tudi ustrezno težek. MOO ti dovoli, da kaj zapišeš v notranjost ali pa na hrbtno stran, še njihov logo bi lahko odstranila. Pa ga nisem :) Naj se ve, kdo je moj najljubši tiskar :)

Vseh ne bom uporabila sama, zato so naprodaj, vsaka s svojo belo ovojnico.


Prav dobro se počutijo tudi pospravljene v okvir.



My first batch of MOO greeting cards. Really love them, prints are great.

4 komentarji:

  1. Brez dvoma brezhibne. Verjamem da je imeti takšnole fancy svojo kolekcijo precej dober občutek. Želim ti čimhitrejše okrevanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw Sonja tole izgleda krasno. V okvirju so še lepše! Upam, da se čim prej pozdraviš, vem kako znajo biti vneti sinusi nadležni. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Upam, da ti gre že na bolje!
    Čestitam za to kolekcijo tvojih slik na voščilnicah. Zgleda zelo elegantno in dragoceno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kamorkoli jih dodaš so čudovite. V okvirju je prekrasna ♥.
    Hitro okrevaj. Lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...