3. nov. 2012

Poly nadaljevanje se sveti

Pripravljenih imam kar nekaj koščkov ali zgolj plahtic iz polimerne gline, ki se počasi spreminjajo v nakit.
Tokratni komplet je pošteno bleščeč, saj je barvni del prekrit s smolo, kot bi bil steklen. Uporabila sem teksture, folije in alko inke.
Za fotografiranje sem iz tršega kartona izdelala torzo. Navodilo zanj sem si že pred časom sprintala z interneta. Mogoče ga še preoblečem s kako tkanino. 



18 komentarjev:

  1. Oh kako je to lepo! I love EVERYTHING about it!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidiš kaj vse se lahko naredi iz papirja :) Nakit pa tudi lep, čisto v tvojih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau torzo ti je zelo lepo uspel, všeč pa mi je tudi nakit, sploh obesek je nekaj posebnega. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep kompletek, zanimiv torzo in spet krasne barve ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep komplet in bi ga z veseljem nosila...:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta kompletek je čudovit in kako lepe barve. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako čudovit nakit in prelepo izdelan.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za odgovore. Me veseli, da vam je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Enkratno, ideja, izvedba, barve pa sploh lepe.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...