23. avg. 2008

Izmenjave v obojestransko korist

Med ustvarjalkami je v navadi, da si med sabo izmenjamo material, pripomočke, ki jih imamo preveč ali pa jih ne uporabljamo več. In tako sem od prijazne Mravljice, ki dela prav lepe čestitke in se zato splača obiskati njen blog, po pošti prejela malo leseno Ikeino stojalo. Verjetno mišljeno za fotografije ali pa male slike. Pri meni pa bo prav prišlo za fotografiranje čestitk :)
Kaj mi je torej ostalo drugega, kot da hitro naredim čestitko in preizkusim, če bo res šlo :)
Nastala je še ena Tildasta čestitka.
Tilda je odtisnjena s Stazon črnilom, pobarvana s Tria markerji in izrezana. Po obrezanem robu sem še enkrat potegnila s črnim flomastrom, da sem zakrila morebitne icipici bele ostanke ob rezanju. Pride lepše :) Tilda je s 3D lepilom prilepljena na ovalen pinki papir. Ki je oblikovan s hroščkovo reliefno šablono in izrezan z nestijem. Malce je okrašen z belo in modro barvo za štampiljke.
Modra podlaga je oblikovana z reliefno šablono in po robovih senčena z barvo za štampiljke. Kotni izrezi so narejeni s Fiskarsovo štiridelno kotno štanco.
Papirnata gumbka sta izrezana s hroščkovo šablono in pritrjena s trakom, ki sem ga pred časom kupila v Mullerju.
Z modrega gumbka visi prozoren dodatek. Prvi, ki sem ga pred časom naredila s štampiljko in skrčljivo folijo. Prav gotovo bom naredila še kakšnega :)
Podlaga za čestitko je dvobarven prelivajoč papir, ki sem ga pred časom kupila pri Hobbyhaeuschen.

5 komentarjev:

  1. Tale voščilnica je pa tako simpatična, da jo moram s komentarjem pohvaliti. :)

    Pa tvoj blog je tudi prava zakladnica postopkov. Hvala za te opise!

    Gumbi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) Pa gumbek ima tudi, kajne? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja,

    kakšne so dimenzije tvojih čudovitih voščilnic.

    LP, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  4. Dimenzije so različne, pa vseeno dostikrat standardne 10,5 x 15 cm.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaaaa, gumbek ima. To je pa še posebej lep dodatek. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...