5. avg. 2008

Juhej, nove Sakura zaloge

Danes sem dobila težko pričakovana Sakura pisala. Nekaj tistih osnovnih lahko kupiš tudi pri nas, imajo jih v Prometeju in nekaj DZSjevih knjigarnah. Ampak kaj, ko sem si jaz v glavo vtepla tale prav posebna :) Ko sem že kupovala, pa sem kupila še lepilo v pisalu.
Nekaj Sakurinih pisal že imam, tako Glaze (no, ta so v resnici hčerina) in bleščečo izdajo, pa čudovito belo pisalo, ki ga ogromno uporabljam. Pa vendar..

Naj predstavim moje nove pridobitve (od leve proti desni) :) :
lepilo v pisalu - tega še ne poznam,
Stardust Clear pisalo - prozorno pisalo z bleščicami,
Glaze Clear pisalo - prozorno pisalo, ki pobarvani ploskvi doda videz lakiranja. Pravkar sem tako eni od deklic naredila lakaste čeveljce :)

Čestitke pa danes ne bo nobene. Včerajšnje popoldne sem prebila za šivalnim strojem, sem potrebovala novo krilo. Ki sem ga danes oblekla za v službo in se v njem prav dobro počutila. Mogoče pa danes zvečer kaj naredim in vam pokažem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...