10. avg. 2008

Malce bolj enostavno

Ja, lotila sem se čestitke, ki naj bi bila bolj enostavna in hitro narejena :) Pa si znam vedno zakomplicirat :)
Za osnovo sem vzela papir, reliefno oblikovan s hroščkovo šablono s snežinkami. Da bi se motiv bolj poznal, sem šablono najprej pobarvala z barvo za štampiljke. Pa rezultat ni bil, kot sem želela, je bila barva preblizu barvi papirja :) Jaa, definitivno imam premalo barv za štampiljke :)
Naslednji poskus: izbočene dele poudariti z belo barvo za štampiljke.. tudi ni bil najbolj uspešen, saj imam novo blazinico, ki bi jo morala sama navlažit. Ampak kako hudiča naj vem, koliko tinte zliti gor, da bo ravno prav :( in ne preveč ali premalo.
Naslednja stopnja je bilo poudarjanje reliefa z belim Sakura pisalom, ki zanesljivo dela. Nato pa še dodajanje bleščic, ki se jih na sliki skoraj ne vidi. V živo pa super pridejo.
Saj zdaj je verjetno že jasno, zakaj se mi ni dalo posebej ukvarjati še z motivom, kajne? :)
Iz zelenega papirja sem izrezala trikotnike, jih poskusila (ne ravno uspešno) okrasiti z vijugasto štampiljko in jih v končni fazi okrasila z mojim najljubšim pisalom.
Stekelca me že nekaj časa gledajo iz omare, pa so se mi zdela dobra popestritev smrekic. Ki so prilepljene v treh različnih višinah s 3D lepilom.
Tag je izrezan s hroščkom in šablono, okrašen z bleščicami in pripet s svetlo modrim in belim trakom.
Vse skupaj pa je nato prilepljeno na povsem svetlo modro osnovo.
Povsem enostavna čestitka se je spremenila v projekt za kar nekaj časa :) :) ampak končni rezultat je pa lep, se je splačalo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...