11. avg. 2008

Pride tak dan..

... ko nimam nič ustvarjalnega za pokazat :( no, saj jih je več zadnje čase. Pa vendarle je perilo oprano, kuhinja pospravljena in posoda v pomivalcu, ostanki pizze v pečici in boloneze omaka na štedilniku, bo na zalogo za čez teden.
Nekaj sem pa le poskusila :) Ko se je pečica po pizzi ohlajala, sem se spomnila na mojo zalogo skrčljive folije, ki je sploh še nisem načela. Pa sem na hitro dala gret dva mala testna koščka.
Na folijo sem odtisnila dve šampiljki, obrezala ob motivu, naredila luknjico.. in hop z njo v pečico. Prvi delček za napisom se je lepo skrčil in poravnal, ko sem ga vzela iz pečice. Rožica se je nekaj upirala, tako da sem jo kar nazaj dala na toplo. Po drugem poskusu je plastika postala bolj voljna in sem jo lepo poravnala. Zdaj moram le še ugotovit, kako bom koščka uporabila. Idej za nove pa imam že cel kup :)
Na sliki sta original odtis in skrčen košček folije z istim odtisom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...