19. jan. 2010

Ko dan postane nekaj posebnega :)

Pustimo to, da me še vedno pojezi pogled v torbico, kjer se skriva kazen za vožnjo brez pasu.. ja, prav, upravičena je.. ampak, me je bilo res treba ustavit z lučkami kar na voznem pasu na ozki lokalni cesti, kjer se nisem imela kam umaknit??? In spravljat v nevarnost vse udeležence, ki so komaj mimo odpeljali? Samo zato, da se je mlada policistka učila napisat kazen in pokazat nadrejeni odnos? Brez veze.. jezna še vedno :))
Pa da danes enostavno nisem mogla tankat, ker se je centralno zaklepanje mojega avtomobila odločilo, da se pokrovček kljub praznemu tanku ne bo odprl :))) Upam, da jutri pridem do servisa :)

Potem pa je dan postal wauuu..
Iz poštnega nabiralnika sem domov odnesla kup reklam in ovojnico z računom. Kmalu zatem mi je pozvonil sosedov malček in mi pod nos pomolil najbolj kjut mini ovojnico, češ, da sem jo po poti izgubila :)
Je takoj posijalo sonce in sem imela usta do ušes :)))) Wauuuu.. super zapakirano od zunaj in nato še varno zašito notri. V embalaži pa se je skrivala micena (sem mislila, da so večje) značkica, ki mi jo je poslala Vesna z bloga Objemi drevo. Hvaaalaaa :) Lepa ilustracija, res lepo izdelano.. super naveza sta z ninaleno :)




Potem pa me je razveselil še mail, ki mi ga je poslala Urša. Na njenem blogu Uršanina sem sodelovala v nagradni igri in prav nič upala na srečo pri žrebu :) Se mi je zdelo že dovolj, da ji lahko izrazim malce podpore, ker dela čudovite filc torbice, copate.. najlepši od vseh pa so baby copatki. Če slučajno še ne poznate njene strani, brž v ogled galerije :) Tokrat sem imela srečo pri žrebu :) Darilce pa pokažem, ko ga dobim :) Poštarji so toook fajn, ko nosijo take ovojnice :)

Uhh.. kako hitro se čuden dan spremeni v enega lepših :)

5 komentarjev:

  1. Jaz vedno pravim:Po dežju vedno posije sonce.Sama največkrat, ko je vse narobe v to ne verjamem, ampak vsaj delček pregovora je res.
    Pri tebi je močno posijalo in privoščim ti:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam! Življenje poskrbi za ravnotežje!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za čudovito značkico in seveda tudi za nagradico pri Urši. Za položnico pa se ne sekiraj preveč... jeza mine... preverjeno!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...