23. jan. 2010

Žrebanje

Moj bombonček se je zaključil včeraj, tako da je bilo treba opravit žrebanje :)

Prejemnica knjigice po želji je Andreja, ki je napisala tale komentar:



Zdaj se moram le še izdelave lotit.
Andrejo pa prosim, da mi na mail sporoči svoj naslov, da ji darilce lahko pošljem. 

10 komentarjev:

  1. O, čestitke izžrebanki :) Zdej pa čakamo, da vidimo, kaj boš scoprala!

    OdgovoriIzbriši
  2. O Andreja ti srečko!!!!Zdej si pa ti na potezi Sonja, sem firbec:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitke izžrebanki,
    Sonček, zdaj pa na delo

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke Andrejaaaaa!! Komaj čakam rezultat :)

    OdgovoriIzbriši
  5. A lahko napišem kaj originalnega, če pa je bilo to kar mislim napisano že 4x?

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooooo, spet sem srečna izžrebanka,Hvala Sonja

    OdgovoriIzbriši
  7. o privoščimo Andreji.. čestitke..

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...