9. jan. 2010

Za prestolonaslednice :)

Tisti, ki imate doma male prestolonaslednice, že veste, da lahko njihove slike spravljate le v male kiči albumčke :) Kot je tale.
Platnici sta iz lepenke in oblečeni v pisan papir. Notranjost pa je sestavljena iz štirih ovojnic z tagom in lističem pred ovojnico.

Album je poln rožic, bleščic in kamenčkov.
Čaka le še lastnico, ki bo vanj nalepila fotografije in dodala zapise na lističe.



21 komentarjev:

  1. Joj, Sonja...jaz bom pri tebi naročila en tak mini albumček za slikice, da ga podarim moji mami za rojstni dan...5.2. ga praznuje...imela pa jih bo 61 in ima rada rože...ja, ja...notri ji bom pa naflikala slikice vnučkov, ker se tako rada hvali naokoli, da bo imela kar v torbici...kaj je tako narejeno, da se slike zalepi ali jih je možno menjavat?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :)Tale je narejen tako, da lahko prilepiš recimo po 2 fotografiji vnuka na en kartonček. Dalo pa bi se tudi tako narest, da fotografije zgolj zatakneš v kartonček, vendar v tem primeru le po eno na kartonček. No, pravzaprav pa lahko na kartonček prilepiš kako dojenčkasto, taglavno.. ostale pa daš v kuvertico za kartonček.
    Boš povedala, v kakšnih barvah, koliko vnukov.. pa se bova zmenile :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, krasno je! Res lepo barvito, bleščeče, rožasto. Verjamem, da ga bo lastnica s ponosom razkazovala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kak lep albumček ima dečva!!!!Ji takoj povej, da sem ji fouš:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. iiiiii ... sem fouš tvoji dečvi, da veš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Strašno mi je všeč. Ravno prav pisan za princese.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, take lepe stvari pridejo izpod tvojih rok. Všeč mi je tale cute album, pa koledar, knjigice,... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, ni kaj. Spet si zmagala s tem albumom :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. ej Sonja, nimam pojma, kaj in kako tole scumpraš. vem samo, da je krasno.

    OdgovoriIzbriši
  10. To se pa vidi, da je za prestolonaslednico. Krasno si to naredila!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako kjut albumček! Krasen je.

    OdgovoriIzbriši
  12. Res prisrčen album! Le še princeskine fotke manjkajo, da ga zapolniš.

    OdgovoriIzbriši
  13. Uuuu kko prekrasen album.Pravi cuker!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kaj naj drugega napišem kot to, da sem ti za vse, kar prileti izpod tvojih rok, neskončno fouš.

    OdgovoriIzbriši
  15. čudoviti albumi,v njih bodo ujeti krasni spomini!!!!!!

    iris

    OdgovoriIzbriši
  16. meni osebno tale knjigica nažalost ni všeč. zdi se mi preveč taka čudna, nevem no ...

    OdgovoriIzbriši
  17. Karina, nič hudega.. sto ljudi, sto čudi, so rekli nekoč :)) Bistvo, da je lastnici všeč.

    OdgovoriIzbriši
  18. Bolj kot gledam te knjigice/albumčke, bolj me srbijo prsti.... Zakaj le? Še hvala bogu, da nimam te mašince za vezavo, drugače bi že sestavljala papirce in kartončke :)))))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...