3. jan. 2010

So tudi dnevi, ko ne gre..

Vse, česar sem se danes lotila, sem odložila, na pol narejeno. Filcane bunkice (ki to niso) ležijo v enem kotu, spečeni poli delčki v drugem (mi niso všeč), nekaj polija sem kar zmečkala in tja med ostanke stlačila.
Še s tole čestitko nisem čisto zadovoljna. Je pa edina reč, ki sem jo končala.. se mi zdi. Mogoče jutri še kaj dodam ali pa mi postane všeč :) Narejena je v kombinaciji dveh reliefnih šablon, relief pa sem senčila z distress inki. Nekaj izbočenih delov je poudarjenih z bleščicami, snežinki pa sta obe embosirani s prozornim prahom. Nato pa nalepljeni s 3D blazinicama.

21 komentarjev:

  1. kako je lepa.. :)) všeč mi je kombinacija barv..

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pa všeč!Pa mislim, da ni treba nič dodajat je popolna:)Tale doma narejena igračke se super obnese:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja, zdaj si pa še jaz želim B-plato z luknjo na sredi. Majka mila, tale hrošč je takoo požrešna žval, nikoli ni zadosti. ;-))

    Ja, super je tale voščilnica. S čim si senčila/barvala?

    OdgovoriIzbriši
  4. ja pridejo tudi taki dnevi, ne mi govorit.. ;) ma pridejo pa tudi taki, ko pobereš tiste stvari iz kotov in jih dokončaš! in si super zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušna voščilnica je nastala .Sploh mi je ta dvojna tehnika všeč ( sem danes prvič letos pokukala po blogih in jih odkrila).

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni je prav všeč, nekaj posebnega je in res ti gre od rok tale zadeva z sredino in neembosiranim delom.

    OdgovoriIzbriši
  7. jaja, res ne gre...prazraprav bi zelo rada videla tudi tiste kao pokvarjene ostanke:-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmmmm, meni je pa zelo všeč. Kombinacija dveh reliefov naredi čudovit efekt.

    OdgovoriIzbriši
  9. ne more vedno bit vse super ;)meni včasih tudi ne gre, pa potem raje pustim.drugič je pa veliko inspiracije in ne zmorem vsega..sploh je pa čestitka zelo lepa

    OdgovoriIzbriši
  10. Ta kombinacija dveh reliefov je zelo zanimiva reč.
    So pa res dnevi, ko nam ne gre. Jaz takrat vse pustim in grem raje gledat kaj "gre" drugim:)

    OdgovoriIzbriši
  11. si pa res čist falila :-))))

    šala :-)

    meni je prav všečna voščilnica...umirjenih barv...proav za spočit oči .-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi meni je všeč ta voščilnica in bi bila zelo vesela kakšne obrazložitve, kako tole gre z ploščo z luknjo?

    OdgovoriIzbriši
  13. No, saj danes mi je že bolj všeč :) Zunaj je sonček, pa je vse lepše.
    Pa še razlaga postopka za Zvezdico in ostale, če vas zanima :)
    Najprej sem papir normalno pohroščkala s šablono zimske vasice. Nato sem namesto B plošč vzela leseni plošči z odprtino na sredi, malo prestavila sendvič, ker sta plošči debelejši od akrilnih, in pohroščkan papir dala v novo mapico s snežinkami.
    Ker imata leseni plošči odprtino na sredi, se je odtis snežink naredil samo okoli.
    Potem pa sem samo še senčila z distresi. Mi je kar malo žal, da nisem kredic poiskala.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa čestitka! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita je... pa prav nič ji ne manjka!
    So pa včasih res dnevi, ko imamo same "leve " roke. Tudi jaz sem včeraj malo fimo mečkala - pa tudi ni prišlo tisto "ta pravo" :(

    OdgovoriIzbriši
  16. Tudi meni je čestitka zelo lepa. Všeč mi je, ker je okrog vse v snežinkah, modri barvi, skratka hladno. Na sredini pa hišice, dim se vali iz dimnikov in kar čutim toplino v njih.

    OdgovoriIzbriši
  17. Pa je lepa ,se čisto poda v današnji dan ,ker zunaj sneži.

    OdgovoriIzbriši
  18. ah pa kaj. tudi če kak dan ne gre, potem že takoj naslednjega razturaš :) ne dvomim.
    in spet krasna čestitka izpod tvojih rok. kljub obvladanju fima si še zmer zakon čestitkarca!

    OdgovoriIzbriši
  19. O, tole s kombinacijo dveh reliefov je pa res kul! Hvala tudi za razlago.

    Mislim pa, da imamo vse kdaj trenutke, ko nam nič ne gre. Jaz si kdaj vse privlečem na mizo, potem pa kar obsedim in ne vem česa bi se lotila. Takrat je najboljše, da kar pospravim, sicer gre 3/4 v smeti ... kr neki :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. tudi meni je všeč.
    sicer pa poznam ta občutek ko nič ne gre tako kot bi moralo. jaz temu rečem: kar naredim z rokami z ritjo podrem :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...