16. jan. 2010

Mali album za fantovske spomine

Po dveh dneh rezanja, lepljenja in sestavljanja je tu nova knjigica.
Za razliko od prejšnjih tale ni kiči bleščeča, punčkasta :)
Veselo pisana je pa še vedno :)
Platnici sta iz kartonastega nosilca, ki mi je ostal po predelavi službenega koledarja. Pa še info za K. in Tanjo: kljub temu, da material deluje precej trd, sem ga z lahkoto rezala z giljotino. :)
Karton sem oblekla v vzorčaste papirje in na prvi strani dodala še delni odtis Edvina z mrežo za metulje.
Vogala sem zaokrožila z BIA štanco za vogale.

Pod platnicami se skriva osem mapic. V vsaki je list, na katerega lahko prilepimo fotografijo ali pa zapišemo kak komentar in fotografijo dodamo v mapico. Liste sem izdelala iz "Whitewash" (washer) papirja, ki sem ga naprej okrasila z reliefi, nato pa izbočene dele pobrusila, da se je prikazala osnovna barva papirja. Mapice so narejene iz papirja s čudovito strukturo platna.
Le fotografiranje mi nagaja.. mi je v živo bolj všeč :) dimenzije platnic so 10 x 12,5 cm.


Da ne omenjam novega urejevalnika.. uhh.. tole pa je bil podvig, skupaj spravit tole objavo :)

21 komentarjev:

  1. Joooj, kaj širiš zadnje čase to knjigica mrzlico :))) si še mene zasvojila :)
    Res lepo skombinirano, da o barvanju ne govorim. Perfekcija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Spet ena krasna knjigica. In vsaka je drugačna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale fantovska je res luštna.Všeč mi je ta ideja z mapicami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super knjigica! lp dekca

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Dobro ti laufajo tele knjige mape.

    OdgovoriIzbriši
  6. Te knjigice res obvladaš u nulo. Ena lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, zopet super lepa knjigica. Pri naslednji knjigici, ko boš uporabila "washer" papir, pa opiši postopek, ko narediš relief, pobrusiš in se vidi osnovna barva papirja. Priznam, sploh nisem razumela,kaj si naredila :)
    Papir s strukturo platna je tudi meni krasen. Doma imam en blok tega papirja in ga čuvam za posebne priložnosti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sploh več ne vem, kako naj povem, da si mi te tvoje knjigice, blokci, albmumi všeč. Izdelani so odlično z vsemi temi tehnikami, barvami, papirji. Lepo ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mi je všeč, ker ne maram preveč bleščic in podobnih dodatkov. Pa tudi to mi je všeč, da si vedno daš tolk dela, pa vse "sfolgaš" in še čudovito izpade.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam. Če še kakšno okužim, pa res ni nič slabega :)
    Helena, saj ni nič posebnega.. papir pohroščkaš, potem pa izbočeni del reliefa pobrusiš. Jaz sem tokrat uporabila plošči z odprtino, da je relief samo na robovih papirčkov.
    Vladuška, imam jaz tudi pri tebi težave, kaj sploh še napisat, da se ne ponavljam in da bo jasno, da so mi tvoji izdelki noro všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Maja, pa veš, da sem ob tej še premišljevala, če si res moram dat toook dela. Je šlo enih 6 ur v knjigico :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Tole je pa fenomenalno, varjetno mi je pa toliko bolj všeč zato, ker imama doma dva fantka:) In večina ustvarjanja je bolj punčkastega, saj tudi v trgovinah je večina artiklov za deklice. Zelooo mi je všeč (a je že oddana?)

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasen album. Z veseljem pogledam, ko kdo ustvari kaj za fante. Se mi zdi pri našem ustvarjanju drugače kar malo izvisijo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Aha, že razumem :) Hvala za odgovor!

    OdgovoriIzbriši
  15. Helena, saj učinek se da dosežt tudi brez teh premazanih papirjev. Le da ima tak took lepo platno strukturo :)
    Opciji sta dve:
    1. navaden barvni papir prebarvaš npr. z belo ali kako drugo barvo, reliefno obdelaš in nato brusiš. Dobiš čisto unikaten papir :) jaz sem si še bolj zakomplicirala enkrat .. z voščenkami barvala papir, čez pobarvala z belo akrilno, reliefkala in brusila :) sem že pozabila, kok luštno je prišlo http://www.mojalbum.com/sonja/razne-voscilnice/foto/13377378
    2. debelejši papir, ki je v osnovi bel, potem pa ima potiskan vzorec, reliefno obdelaš in brusiš. Tako sem dobila svetle vijuge tule: http://www.mojalbum.com/sonja/razne-voscilnice/foto/14322650

    OdgovoriIzbriši
  16. Spet en prekrasen album :) Lepo, da si se tud na fante spomnila...

    OdgovoriIzbriši
  17. Oho, lepčkan! In hvala za info. Meni je vikend minil med koncertiranjem in zdajle se fajn borim z glavobolom - nič ustvarjanja.

    OdgovoriIzbriši
  18. Vau krasna foto knjiga, lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  19. Še en krasen album! Ful so mi všeč tile žepki. Res je ogromno enega dela, a rezultat vse poplača.

    OdgovoriIzbriši
  20. Kako lepa knjigica! Res obvladaš.

    OdgovoriIzbriši
  21. Te res občudujem ... toliko živčkov v rezanju, zlaganju, sestavljanju. In tako dovršeno in popolno sestavljeno! Mega!

    Za platnice bi se pa verjetno dali tudi tisti pasparu kartončki... sem se zdaj spomnila, da bo treba sorodnika spet malo zagnjaviti zanje :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...