1. jan. 2010

Narejeno doma.. neprecenljivo, za vse ostalo je tu MC :)

Med brskanjem po netu sem pri eni od čestitk opazila, da papir po sredini ni embosiran. Nekaj sem godrnjala in na glas premišljevala, kako bi to šlo, pa kje podložiti ali kaj drugega narest.. ko je moj v.d. na hitro ugotovil, da se da to hitro narest tudi doma :). Samo deščici z odprtino rabim.
Deščici imam, še dobro, da sem za servetkane slike naredila zalogo, žago tudi.. pa sem hitro izkoristila nakazano dobro voljo in narisala še oval za odprtino.

Zabava pa se je začela šele potem, ko je bilo treba ugotovit, kako podložit oz. kak sendvič narest, da bo odtis lep. No, pa dalo se mi tudi ni kaj preveč, priznam :)

Zimski motivi mi niso bili zanimivi, punčkasti še manj.. pa sem se spomnila na mojo zbirko kokošk :) Pa nove rožice in štanco za listke.
Vrtnice sem kupila v spletni trgovini Wildorchid Crafts in jih kljub predprazničnemu času dobila neverjetno hitro. Prav gotovo se še vrnem, saj mi manjka kar nekaj barv :) in velikosti.
Vrtnice so po vrhu namazane s Sakurinim stardust pisalom, da se po robovih malo svetlikajo. Sem mislila uporabit bleščice v spreju, pa sem se prepozno spomnila :) Tudi rezervni plan ni tako slab.


17 komentarjev:

  1. Tole si pa res dobro pogruntala.Kokica je prav simpatična, rožice so pa tudi zelo lepe;)Čestitka v celoti je super!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, koka je prav super...še posebno, ker bo kmalu velika noč ;-))))...Ma super si Sonja, res...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti pa re marsikaj pogruntaš, svaka čast, ne vem če bi se sama kaj takega domislila. Dobra je tale kokoška.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale kokoška s čipkastimi hlačkami je prav nagajiva. Dobra ideja za nepohroščkan del papirja! Hvala.
    Pa pridno zapravljaj, ko boš spet kupovala vrtnice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja! Tudi jaz sem opazila takšne čestitke. In ko sem videla, kako jih delajo (izrežejo plastiko z vzorcem za embosiranje, ker pač imajo dve enaki), me je minlo. Ta tvoja pogruntavščina mi je dosti bolj všeč. Hvala za nasvet!
    Čestitka pa je full lušna in petelinček prav paše v to jajčasto odprtino ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobra fora! Še dobr da mamo v.d.je:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Sicer nimam hrošča, ampak sigurno dobra pogruntavščina, ki jo bodo kopirale :) Koka pa paše, po vseh zimskih in glede na to, da se kak dan zdi, kot bi bli marca, aprila...

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi mene je že mikala ta tehnika, vendar še nisem zbrala zadosti energije, da bi se lotila izrezovanja šablone :))))

    Super kokoška :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Me veseli, da vam je všeč.
    BM, če bi bilo odvisno od mene, tudi še ne bi poskusila. :)) Tokrat je moj priganjal.. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. super tale kokoška, kot nalašč za v kuhinjo - skupaj s kuhinjsko urico v obliki jajčka...
    Vse lepo ti želim v letu 2010 in, kot bi rekel Dedek Mraz, zvrhan koš ustvarjalnosti!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tale kurika pa je super! Vse lepo v novem letu!

    (mimogrede: a se lahko postavim v vrsto za kak odtisek tele kokoške?)

    OdgovoriIzbriši
  12. Suzi, saj jih imam več, veš :) A bova po mailu naprej?

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...