26. nov. 2010

ATC - ACEO prvič

Že nekaj časa so me mučile ACEO kartice, ki sem jih videla po tujih ustvarjalnih blogih in Etsy trgovinicah. Najprej pa sem morala ugotoviti, kaj to sploh je. Še dobro, da striček Google hitro najde odgovor.

Hkrati z odgovorom sem se odločila, da moram nekaj takega dobiti v roke :) Če si že ne morem privoščit kupovat tuje velike originale, pa naj bodo vsaj kartice. Slik niti ne bi imela kam obesit, za kartice pa se bo že našel prostor.
Prvo sem izbrala na blogu The Secret Hermit, drugo pa pri Darli. Prvo imam že doma, druga je na poti.

In tako je prišel čas, da poskusim tudi sama. Določena velikost 6,4 x 8,9 cm se mi je zdela hudo majhna, potem pa je kar steklo :)


Moja prva ACEO kartica je izdelana. Po fotografiranju sem jo zaščitila z voskom. Zdaj me čaka le še odločitev, ali jo obdržim doma.. ali dam v Etsy trgovinico :)

10 komentarjev:

  1. Zelo lepa je, verjamem, da bo šla težko od hiše...
    Ob priložnosti pa še meni razložiš tale ACEO, hehe

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem pa le radovedna in sem mogla takoj vprašat strica googla, kaj so to ACEO kartice. Prvič sem zdaj to slišala. Če torej prav razumem gre za art kartice, pri katerih je pravilo, da morajo imeti natančno določeno velikost, ali? Zanimiva zadevica. Jaz bi si na tvojem mestu svojo prvo obdržala kar doma ;))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, meni se včeraj ni dalo več pisat, pa sem samo hitro objavila :)
    Jaz bi pravzaprav vse obdržala doma. No, tisto, kar ne bi, pa mi ponavadi ni čisto všeč in se mi zdi,da tudi drugim ne bi bilo :)))
    Ampak ni dovolj prostora, da bi vse doma ostalo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz se ne morem odločiti, da bi svoje nove s punčkami dala kam na menjavo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lej, če se res težko odločiš, potem ti predlagam, da jo daš meni:))

    Čudovita je in vse čestitke za poskus!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma, česa vsega se ti ne lotiš. In vse ti fantastično dobro uspe!

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovita, ja odločitev bi ali ne bi... je najbrž težka, a če jo oddaš, težiš, da rata vedno kaj novega, še lepšega..

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne bom googlala kaj pa je ACEO, ne bom...zaradi tega: "Še dobro, da striček Google hitro najde odgovor.Hkrati z odgovorom sem se odločila, da moram nekaj takega dobiti v roke :)" :)))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna je tale miniaturica! Jaz bi vsak svoj prvi izdelek najraje obdržala, ampak s časom ugotoviš, da so naslednji še boljši. Ampak prva je le prva!

    OdgovoriIzbriši
  10. U Sonja, skombinirala si zelo zanimive barve, nastal je sporočilen in lep izdelek. Strinjam se tudi s tvojim komentarjem, tisto, kar ne bi obdržala doma, tudi meni ni čisto všeč in se mi zdi,da tudi drugim ne bi bilo. Kar pa mi je všeč, bi tudi kar najraje obdržala... Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...