21. nov. 2010

Vesel božič tudi v Horjulu

Na forumu Mojpes potekajo licitacije, s katerimi poskušajo živalicam, ki jih imajo v oskrbi v zavetišču Horjul, omogočiti boljše življenje.
Tokrat so na vrsti prav posebne licitacije z naslovom Vesel božič tudi v Horjulu. Vabljeni na obisk in licitiranje na strani: http://www.mojpes.net/forum/index.php/board,178.0.html

Sama sem malce pospravila po predalih in v licitiranje ponudila nekaj starejših izdelkov. Upam, da najdejo nove lastnice in posledično pomagajo živalicam.

 






10 komentarjev:

  1. čudovit nakit, sploh prvi in drugi komplet, mmmm.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen prispevek, toliko raznolikih stvari.

    OdgovoriIzbriši
  3. Škoda, da moraš biti registriran na forum, da lahko sodeluješ :-( Jaz bi gotovo našla kaj za lecitiranje...

    OdgovoriIzbriši
  4. @ Kristina, žal so imeli nekaj težav z neresnimi neprijavljenimi uporabniki, da jim ni ostalo drugega. Sem se morala tudi jaz prijavit, da sploh lahko kaj ponudim v licitiranje.
    Luškan logo imaš :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem že na forumu opazila, da si jih kar enega za drugim nizala na licitacije. :)) Pohvalno! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj res? Meni se ne ljubi prijavljati zgolj zaradi licitacije - bi bila potem ravno tako neaktiven (neresen?) uporabnik. Škoda, pa ob kaki drugi priliki :-)
    Je luškan logo, ja, hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. pridna. Upam, da vsi izdelki dobijo novo lastnico, ki bo zanje plačala bajne vsote denarja. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. O lepe zadevice so skrivali tvoji predali. Uspešno licitacijo želim!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...