5. nov. 2010

Moj prvi Etsy Treasury

Metuljčkasti uhančki so mi prinesli moj prvi Etsy Treasury.

16 komentarjev:

  1. WOW! To je pa super zabavno!!!!! I like!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke. Pa saj si uhančki (in drugi tvoji izdelki) to tudi zaslužijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam! In se strinjam s Simono. Vedno občudujem tvoje izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vsem :)

    @BM, kok me ti spravljaš ob živce s temi tvojimi srčki, ki jih jaz ne znam dodat v komentarje :)))))) a boš prooosim povedala kako?

    OdgovoriIzbriši
  5. Vklopiš numerično tipkovnico. Istočasno pritisneš tipko Alt in tipko 3 na numerični tipkovnici. ♥

    Priporočam tudi Alt in tipko 1 ☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam!!
    Kaj pa če nimaš numerične tipkovnice? (Imam samo Macovo "tamalo", nima številk ob strani.)

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja, ne vem, imam samo računalnik za ta prave punce :-))))

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke Sonja! ♥♥☺☺..hihi tudi jaz sedaj znam..srčkati

    OdgovoriIzbriši
  9. Sonja super, sem zelo vesela zate. Čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  10. Bice ih sigurno jos punoooooo!
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...