14. nov. 2010

Etsy Treasury 2

Verjamem, da je "starim" etsyjevkam to nekaj povsem običajnega, meni pa je vsaka pojava mojega artikla v Treasury-ju prav poseben dogodek.
Po prvem, bolj prodajno postavljenem, je tale klasičen. V meni ljubih barvah in v dobri družbi.


Pravzaprav sem bila po prejemu obvestila prepričana, da je v Treasury-ju moja zimska vila, ki sem jo danes dodala v Etsy, tako je bila izbira še dodatno presenečenje.

14 komentarjev:

  1. Seveda je popolnoma upravičeno, da si ponosna na vsako objavo. So lahko tudi ostale ustvarjalke ponosne, da so v tvoji družbi.
    Tvoje barve so pa itak ustvarjene za vse nežne dušice. Ki si to priznamo ali pa ne ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. joj kaj ne bi bila ponosna na sebe.. poglej se kdaj v špegučka... umetnica in pol... tud jaz sem ponosna da te poznam...

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za sodelovanje med pinki angeli ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke, res lepa izbrana druščina!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, čestitke. Saj je prav, da so te "vzeli zraven", ker je slika tega vredna.

    OdgovoriIzbriši
  6. tole je pa tako lepo videti!!!! tvoja vsestrana umetnost je na ta način dosegla še eno višjo stopničko v prepoznavnosti.
    res sem še jaz ponosna, da te poznam!!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke Sonja, sej si zalužiš ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke, čestitke.
    Boš vidla da bo tehle Etsy Treasury še veliko :)
    Sem prou vesela zate :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne bi mogla bolj pasati v tale zakladek in ponosna sem nate!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke! To pa res ni kar tako. BRAVO!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...