17. nov. 2010

Naslovnica kot bi bila od nekdaj taka

Glede na komentarje prejšnje objave, ko sem pokazala napackan papir, na pol mrtva od utrujenosti, ko nimam več energije za samonadzor, naredim najboljše kombinacije :)))
Pa sem nadaljevala v tem slogu.
Popoldan sem razrezane kose papirja preluknjala na pregibu in jih zvezala v knjigico. Na ostanke sukanca bom na koncu verjetno še kaj dodala, zato jih nisem odrezala.

Uhh, kako paše pod prste tale pobarvan papir. Barva ga res naredi posebnega. Čeprav v knjigici še ni nič drugega, razen barv, sem jo šla večkrat prelistat, pobožat.

Potem sem (za mojo evidenco, da le nisem povsem nekoristna):
- zložila posodo v pomivalca in ga vklopila
- skuhala kosilo (testenine z vrtnarsko omako)
- zložila pomito iz pomivalca
- zložila umazano spet v pomivalca
- dala prat perilo
- perilo preložila v sušilca (ta me ravnokar kliče, da ga moram izpraznit in perilo zložit)
- ponavljala matematiko za jutrišnji test z dečvo
- odnesla smeti (ker sem v domači moki našla črvičke in sem se jih hotela takoj rešit)
- joooj, skoraj pozabila: po Nelyinem receptu za beli kruh naredila sirovi štručki, zvite štručke s šunko in sirom, pa še za en hlebček je ostalo.

Spiska nerealiziranega, kar sem mislila, da bom še naredila, pa raje ne pišem :) kar nekaj to-do-jev prestavljam na jutri. Najnujnejši je prav gotovo odhod na pošto. Doma prekladam kar nekaj paketkov, ki jih moram nujno oddati. Ampak o tem bom premišljevala jutri.

Ko sem dečvo pospremila v posteljo, sem se odločila, da samo tako na hitro začrtam obraz na naslovnici moje nove popackane dnevniške knjigice. Pa je vse skupaj tako hitro padlo skupaj, da niti ne vem, če se mi bo jutri zdelo potrebno še karkoli spreminjati :) Najprej pa moram počakati, da se barve pošteno posušijo. Včasih suhe izgledajo povsem drugače.

Obraz je ponekod le senčen na podlago, nisem želela popolne prekrivnosti. Računam na to, da bo jutri barva še bolj transparentna. Mogoče pa se mi zato zdi, kot da je obraz že od začetka tam, da sodi tja :)

14 komentarjev:

  1. Koliko sati ima tvoj dan kad sve to stigneš??? Za ne vjerovat! A svako novo lice je sve savršenije...osobito nos i oči...molim te, reci mogu li se videi Julie Prichard skinuti na računalo ili ne kad platiš tečaj? Zanima me art journaling...ali nisam se još odlučila.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj dan se pravkar izteka, utrujena sem, oči pečejo.. ampak občutek je pa dober :)
    Ne, tečaji Julie in Chris ostanejo na netu, vendar so stalno odprti. Vpis v Supernovo se zaključuje, bodo pa videi še vedno dostopni, prav tako forum. Supernova pokriva izdelavo knjigic in ozadja, veliko se naučiš. Mislim, da vpisuje samo še do 20.11., potem ostaja samo še za stare člane.
    Se pa splača it k Julie na tečaj, je ves čas prisotna, komentira, pomaga..

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna, me spominjaš na tisto Superbabico! Je pa vsem znano, da se delo ne bo samo opravilo, kajne :-))
    Tvoj zvezek zgleda čudovito, ni čudno, da si ga večkrat prelistala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem komaj sledila celotni listi, kaj vse si uspela narediti in še tole ustvarila. Si pa res dasa. Ti verjamem, da dobro 'šelestijo' ti papirji pod prsti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obraz na pisani podlagi je zelo dobro izpadel. Tudi knjiga iz doma narejenega papirja je super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super mama in ustvarjalka ter še kaj!
    Knjigica s tole dečvo je prekrasna. Ozadje je res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obrazek je super luškan in prav fajne zasanjane učke ima. :) Jaz ti predlagam, da pozabiš na to-do liste in raje piši kaj si že naredila. :)) Tako ne boš imela slabe vesti, ampak super fajn občutek, kaj si vse dosegla v tem dnevu.:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe, saj zato, da me slaba vest ne ubije, sem pa šla napisat seznam narejenega. Zvečer, ko nisem mogla več gledat, sem se spomnila, kaj vse bi še morala.... pa sem se poskušala potolažit s spiskom, kaj sem..
    No, to-do liste pa vseeno rabim.. je tudi tam kaj takega, kar je treba narediti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz sem tudi natanko opolnoči končala in se preložila v posteljo. Ampak z lektoriranjem, ne s slikanjem, šmrc.

    OdgovoriIzbriši
  10. @K Hihi, mogoče je pa to zato, ker si zadnjič prej končala in šla packat :))))
    Ah šment, dnevi niso nikoli dovolj dolgi za ustvarjanje. Ali pa je preveč drugega, kar mora biti narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Garant se mi maščuje, ker so mi eni drugi totalno uničili še današnje popoldne in jutrišnje dopoldne.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super!!! 200% izkoriščen dan. Moje srede niso omembe vredne, zato sem včeraj po 11 urah šihta zaključila dan na osmici ... :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. tvoji dnevi imajo več ur kot moji, pa še doma sem...krasno "pacanje"
    Spisek pa mi je tako znan:-)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful journal, Sonja. Isn't it great feeling when the entire project is finished?
    I'm also enjoying Julie's and Chris' tutorials.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...