13. nov. 2010

Ah šment..

Ko sem začela deklico iz prejšnje objave barvat, sem imela v glavi že izbrano jesensko barvno lestvico, ki naj bi na sliki prevladovala.
Tudi približno ne vem, kdaj je dobila tole obleko, res ne.. noooo... grr.. kaj pa zdaj? :)))) ampak taka pa tisti prvotni prejemnici res ne bo več všeč :)))) Še dobro, da imam nekaj podobnega v res jesenskih tonih začetega.
V živo ima obraz malo več barve in ni tako bled. 



Ampak.. mogoče je pa Sandra kriva. Tik preden sem šla barvat, sem videla tole priredbo nove vinjete.

5 komentarjev:

  1. Jah tele barve so res sam vrag ... ampak jaz ne vem zakaj se toliko jeziš ... saj ne vem ali sem jaz pri Willoving samo videla, al pa kje drugje ... mogoče pa je zraslo samo v moji buči ... prebarvaj z belo, če ti roza ni pogodu ... in ponovi vajo z jesensko barvo ... mogoče bo malo bolj debela plast tam ... pa kaj zato ... ali pa če kar naneseš gor servietek v jesenskih odtenkih ... ali pa kar izrežeš vzorček za na majico iz čestitkarskega papirja in ga nalepiš na slikco ... sej vem jaz vidim tako preprosto rešitev za drugega, ko se pa sama ukvarjam s svojimi projekti pa marsikateri konča v škatli z neuspelimi poizkusi reševanja malega Nema ... ;o) ... kakorkoli boš zadevo rešila spolh ne dvomim, da bo končni rezultat supar tako kot vedno ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, rešitev je obromno, vem.. tudi poznam jih, uporabljala sem jih... ampak največji problem je, da je meni taka pravzaprav čisto všeč :) in bo taka tudi ostala.. verjamem, da ji je namenjeno tako :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja če je pa vsemu skupaj vzrok to, da ti je rozika prav všeč pa sploh ni panike ... Jesensko boš imela itak v zelo kratkem času gotovo ;o)... in prav komaj čakam, da jo vidim ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo kako je ta barvana totalno drugačna od skice...Pravo presenečenje, celo drug izraz ima in kljub roza mi deluje kot ledena vila. Odlično ti gre Sonja in čakam naprej zaključek....

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja tale pupa enostavno rabi roza majčko - je tak tip :). In zelo ji paše. Boš že še narisala njeno jesensko prijateljico :).

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...