19. apr. 2011

Boljš :)

Deklico iz predprejšnje objave sem malo dopolnila in zdaj lahko rečem samo: Boljš :)
Noge so prav dolge, pa tudi dodatkov je ravno prav :) Zdaj lahko rečem, da je končana. Vsaj upam :)






My last She-art girl now looks better. With a proper length of legs and some adittional embelishments :) 
Now I can say she's finished. Hope so :)

12 komentarjev:

  1. Se strinjam s tabo, res je boljš. Meni izgleda bolj samozavestno, kot da ve kam gre (kaj vse naredijo daljše noge :)).

    Včasih bi bilo prav fino, da bi sebe lahko tako enostavno popravili.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, sem kar fajn gledala in če ne bi rekla niti ne bi opazila, da kaj ni OK, ampak sedaj izgleda bolj elegantno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha, ja, Pravljičarka, daljše noge bi marsikateri ženski polepšale življenje - meni v prvi vrsti. A se trudim biti zadovoljna s tistim, kar imam. Mogoče mi je bila že zato prejšnja punčka čist fajn - ni se mi zdelo potrebno, da rabi korekcije. A tudi ta je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Boljš, pravzaprav je tole zelo odlično!
    Všeč mi je :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tudi punčke zrastejo. ;) V obeh varijantah je luštna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa je zares. Na kakšni podlagi pa je?
    Imej lepe praznike in veliko sončka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem. Ponavadi toliko časa delam na sliki, da imam dober občutek :) Pa naj bo to z dodatno barvo, štampiljkami, papirji ali pa s spremembo česa že narejenega.
    Jah, ko bi se tudi življenje dalo tako hitro uredit.. malo pobarvaš tu, malo polepiš tam.. pa bi bilo vse v najlepšem redu :)
    Hrandica, najraje delam na platnu, pa čeprav ga potem dostikrat prekrijem s papirji in goro barv, da teksture sploh ni več videt. Sem že razmišljala o lesu, ampak še nisem prišla do menjave :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem prvi izpustila, tako da dobro, da si jo popravljala in še enkrat objavila :) Všeč so mi ta krila in ozadje prepleteno z raznimi motivi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuauu prekrasna je, taka taprava punčkasta cartika.Krilo ima fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čeprav se mi je zdelo, da ne moreš več narediti na tej umetnini, ti je to še kako uspelo. Res je sedaj popolna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Saj ne morem verjeti :), kaj naredijo malo daljše noge in dodelano krilo. Lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Luštna pupa. Barve in dekoracija so mi pa itak pisane na kožo. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...