6. apr. 2011

Lahko sem karkoli

Dan se lahko spremeni v prav posebnega na povsem enostaven način. S kavo v dobri družbi in obiskom ustvarjalne trgovinice :) Kar naenkrat sem polna energije in imam občutek, da sem lahko karkoli, kot bi imela krila.

Tako sem se včeraj odločila, da so tudi moje slike lahko karkoli. Eno sem spremenila v malo, 6 cm visoko, z mehkim polnilom polnjeno broško iz blaga. Nisem bila čisto prepričana vanjo, pa je Petra rekla, da je OK :) Prav, pa naj bo.
Takole izgleda na jopici. Le fotografirat se ne pusti najlepše.


Coffee and a good company can realy make my day. I felt I can be anything. 
Also my paintings can become something new. Here's one transformed into soft fabric brooch, only 6 cm tall.

18 komentarjev:

  1. ...lahko sem srce! - ali kako že gre tista od Tabujev...
    Lepa poživitev tvojega že tako širokega spektra ustvarjanja - še, še, še!

    OdgovoriIzbriši
  2. Presenečaš.... vedno znova! In to prijetno!

    Še veliko "tvojih" dni ti želim. In res, kako lahko povsem običajne in mini stvari naredijo dneve lepše...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, taki drobni navdihnjeni trenutki so naravnost čudoviti. In broška prav tako. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tehnika izdelave mi (nevednici) ni povsem jasna, nič zato. Vrhunsko je!

    OdgovoriIzbriši
  5. še in še takšnih letečih dni ti želim.... in takole luštnih rezultatov :) česa vsega se ne domisliš.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je OK!In res si lahko karkoli, samo pustiti si moraš:):)

    OdgovoriIzbriši
  7. A se ti zavedaš kolk je to majhno? Krasno ti je uspela in čestitke za potrpežljivost.
    Še veliko posebnih dnevov ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sonja, to je pa res izvirna ideja. Da ne rečem, da se take broške sigurno ne bi branila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Agree, lahko si karkoli :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kok je fajna! A to si sprintala na blago al potem pobarvala? Ne vidim nič na tako daleč. :)) Sicer se je pa fajn vsake toliko spomniti, da lahko dosežeš vse kar si želiš.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super si se tole spomnila. Meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. včeraj je bil res en tak pozitiven dan. še jst sm si privoščila urco križkanja za dušo. če bi mi ratalo še kako trgovinco z ustvarjalnim materialom obiskat.. :) tam res dobiš sto idej in neverjetno željo po ustvarjanju. fanj si spremenila svojo umetnino v drugo. kar tako naprej!! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. O kako dobra ideja in tako zelo posebna.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tale broška je carska in se na fotki res ne vidi toliko njen "žmoht", kot ga ima v živo! In kot rečeno, sem že v vrsti za eno, da gre z mano na sprehod:-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Dobra ideja! Všeč mi je, ker je zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  16. Broška iz blaga, super ideja in rpav tako izvedba. Super izgleda. In kako potrebujemo včasih res čisto čisto malo, da smo zadovoljni.

    OdgovoriIzbriši
  17. Seveda so tvoje deklice lahko karkoli. In prav čudovito je, da si se odločila za takšne tekstilne mini dečvice.

    OdgovoriIzbriši
  18. Sama si kaj takega nikoli ne bi prišla gor. Super. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...