12. apr. 2011

Na mizi - Mačje

Vedno sem bila bolj mačje kot pasje sorte. Kot otrok sem pogosto domov prinesla kako muco, ki pa nikoli ni ostala z nami. Mačka, ki sem ju imela v odraslih letih, sta bila oba oranžna.
Mogoče je zato tudi tale, ki še nastaja, v teh tonih. Saj ji ne manjka dosti, nekaj zaključnih prijemov.

Preko meja bi izdelku rekli "art doll", trenutno pa se ne spomnim nobenega pametnega prevoda, ki bi mi šel tudi v ušesa. Mačka tja do konic ušesk meri 9 cm.
Za obesek za ključe je skoraj malo prevelika, lahko pa postane okras na polički ali pa talisman za srečo, ki ga spraviš v torbico in greš na potep.



I was always more cat-person than dog person. As a child I used to bring cats at home, but they never stayed. Later I had two orange cats. My first art doll is a cat. 9 cm tall will nicely slip into any bag as a lucky charm or sit on the table as decoration. Just a couple of finishing touches missing.

19 komentarjev:

  1. Čudovita je, njen pogled kar srka vase!

    Znanstveno disertacijo (ne po obsegu, pač pa po bistvu) o umetniškem upodabljanju muck je zadnjič napisala Tika ... Tvoje oranžna mucka nosi še več zgodbe, drobne spomine, a muckam v nobenem primeru ni kaj očitati. Mucke so zakon! ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno mucico si naredila!
    Zelo mi je všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Luškana mucka! Pravi talisman za srečo za ljubitelje muck.

    Tudi spodnje broške so enkratne. Všeč mi je, da si se spomnila nov način uporabe narisanih punčk.

    OdgovoriIzbriši
  4. aa, je lušna. Zanimivo mi je pri tebi res, ker se lotiš raznolikih stvari, in vse ti gredo krasno od rok.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale je pa tak kot 'naš' Rumenko ... :-)

    Pa broške iz prejšnjih objav so tudi krasne. Česa se vse ne lotiš ... in super ti gre od rok!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čaki, a sešita je? Ma neeeee!! Ne morem verjet, prej bi rekla, da iz gline ali vsaj das mase!! Noro dobra, res!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej, pa res vidim, da sem pozabila napisat, kako tole gre :) Narisana na blago, zašita, napolnjena s polnilom, spet risana in barvana, zaščitena, barvana z akrili, brušena, barvana, brušena.... kup dela, ampak občutek pod prsti je pa tam nekje pri mehkem rahlo brušenem usnju :) Čist lahek usnjen povšterček. Prijetno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hudoooo! Jaz sem tudi od vedno mačji človek, te čist razumem :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna mačka!!!
    Ne morem verjet kaj vse si delala na njej. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem za komentarje :)

    @ Marika, vedno bolj verjamem, da se na izdelku pozna, koliko časa in energije vanj vloži avtor.:)

    OdgovoriIzbriši
  11. carobna muca za sreco kak lepo =)

    OdgovoriIzbriši
  12. krasen talisman za srečo, jsz ga vidim tako :).

    OdgovoriIzbriši
  13. Res je simpatična, Sonja! Če ne bodo drugi tvoji izdelki ljubosumni, naj povem, da mi je tale do sedaj najljubši. :)
    In fino se mi zdi, da si jo naredila v barvah, ki te spominjajo na tvoje mucke.

    Upam, da ni to tvoj zadnji tovrstni poskus. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ma, česarkoli se ti lotiš se spremeni v fenomenalno kreacijo. Čudovita mucka!

    OdgovoriIzbriši
  15. Woohoo!!! stvarno si svestrana..ne znam što mi se više sviđa - slike, broševi, art dolls...

    OdgovoriIzbriši
  16. oooooooo kok lušna muca ...kaj praviš .. a bi mi prinesla srečo ..očitno jo rabim ..

    OdgovoriIzbriši
  17. Tale postopek izdelave se sliši kot znanstevna fantastika zame! Izdelek je temu tudi primerno občudovanja vreden!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...