2. apr. 2011

Ravno podobna si pa ni :)

Dečva ima že nekaj časa težave z nohtki, ki vztrajno rastejo v kožo ob strani. Današnji obisk pri pedikerki je bil še posebej boleč, dolgotrajen.. jaz pa sem se tam v čakalnici, kjer vse slišiš, nekako morala zamotit.
Moleskine A5 je tako vedno v torbi, pa kak svinčnik in radirka tudi. Na klopi pa so bile v ogled postavljene brošure s frizurami.
Obraza takole od strani še nisem poskusila narisat. Na pamet mi tudi ne bi uspel. Ob ogledu fotografije je kar šlo. Za res uspešen izris pa bi rabila malo več časa.
Sicer si dekleti nista preveč podobni, saj moram vedno še kaj malo po svoje popravit, je bil pa zanimiv poskus. Ga prav gotovo še ponovim. Hja, pa tudi barvat jih bo enkrat treba začet.

24 komentarjev:

  1. Prav lepo si se zamotila.Me pa nekaj zanima. Ali ti tako hitro rišeš, ali pa se je dečva tako dolgo mučila pri pedikerki, da si uspela končati obraz.

    OdgovoriIzbriši
  2. Suzana, samo za en palček na nogi je bila notri več kot pol ure. To pa za takole na hitro skiciran obraz zadošča. Če bi hotela točne proporce, bi se morala pa bolj potruditi in si vzeti več časa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Da imaš vedno pri roki skicirko, je odlična ideja, ki jo morda povzamem :).
    Tudi ta, takole od strani, ti je prav lepo uspela. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Sama vedno občudujem te slikarske izdelke. Moje risanje je žal ostalo na stopnji 3. razreda. Žal je pač tako.

    OdgovoriIzbriši
  5. Si vedno večja mojstrica in sem prav ponosna, da te poznam!

    Dečvi pa en topel objem za premagovanje bolečin... vem, kako je to hudo, saj je moja pupa imela poseg na obeh nogah (tudi palci).

    OdgovoriIzbriši
  6. Dečva se mi prav smili.
    Ti si pa tole lepo skicirala, pa hitra si tudi!

    OdgovoriIzbriši
  7. zmeri je neki a ne ... če ne palci, je grelo .. če ne grlo, pa noga ... ehja ..
    držim pesti ...
    punca na sliki je pa lušna ... una tvoja hahahaha, pravzaprav obe .. kdor zna, pač zna

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za komentarje :)
    Sem pa ravno včeraj premišljevala, da je stalno nekaj s to mularijo, ja :)))) ampak raje vse to, kot biti brez.

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, to z nohti se pa sliši boleče. Si vsaj imela nekaj s seboj, za zamotit.
    Skica obraza mi je zelo všeč. Rada spremljam tvoje skiciranje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti pa znaš izkoristiti čas! Saj ni važno, če misliš, da si ni podobna, važno je, za je lepa in ima spet poduhovljen izraz!
    Držim pesti, da se težave z nohti končajo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Skica ti je super ratala, če pa bi želela model res zadeti si probaj pomagati s študijsko risbo, majčken namig ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. luštno ti je ratalo - če ni podobna tisti iz revije, je pa sama sebi in samo to šteje ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Frutka, pri tvojem komentarju bi rabila pa kake podnapise :)
    Verjetno bi razumela, če bi imela kako oblikovno za sabo.. tako pa šele zdaj pri 40+ odkrivam, kako kak obraz narisat :) In ob tem uživam.

    OdgovoriIzbriši
  14. Poskusi naslednjič skicirati ljudi v čakalnici, ne tistih iz revije.

    OdgovoriIzbriši
  15. Blebetalnik, kaj se pa ti skrivaš za skritim profilom? Take imam "najraje" :)
    Sicer pa ni bilo skicirat, ker sem bila sama :)

    OdgovoriIzbriši
  16. He he, jaz si včasih mislim, le kaj si kdo misli, ko privlečemo ven svoje beležke in skiciramo bodisi portrete bodisi čestitke :))) Ampak se mi zdi super poraba časa kot je čakanje.

    OdgovoriIzbriši
  17. Malo sta si pa že podobni :).
    Fino je imet takle blokec pri roki, da se ideje mimogrede hranijo na liste. Me pa zanima, koliko se Moleskine blokec razlikuje od ostalih?
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  18. Hrandica, Moleskinov je malo morje z različnimi vrstami papirja, vzorci, dimenzijami.
    Jaz imam enega, ki ima liste iz težjega - debelejšega gladkega papirja v krem barvi, ki prenese tudi risanje, radiranje in kako barvanje z akrili.

    OdgovoriIzbriši
  19. A veš, da vse bolj razmišljam, da mi mogoče manjka en tak mini moleskine, da ga s sabo nosim. :) Mogoče potem, ko mi v ta velikih listov zmanjka. :) Luškan obrazek. Nos mi je fleten. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Nataša, a veš, da mi gre mal na živce, ker je tok majhen :)))) Ampak večjega pa s sabo ne bi mogla nosit :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Sonja, upam da bo dečvin nohtek kmalu normalno rasel, v nasprotnem primeru pa ti priporočam kirurško odstranitev stranskega matriksa - rastnega tkiva nohta. Meni je edino to pomagalo in trkam .... že tri leta nimam nobenih težav :)

    OdgovoriIzbriši
  22. "Skrivam" se, ker ne pišem bloga. Če boš imela kdaj priložnost, skiciraj prave ljudi - na avtobusu, v knjižnici, v lekarni... Risbe mogoče ne bojo tako šablonske.
    Drugače pa ti želim še veliko veselja pri tem kar počneš.
    Katja

    OdgovoriIzbriši
  23. @ BojaMoja, meni pa so ravno za kirurške posege rekli, da se težave po njih zoprno ponavljajo. No, zaenkrat izgleda obvladljivo. Morava pa drugič k pedikerki, na katero je dečva že navajena.

    @ Katja, hvala za odgovor. Ja, mogoče enkrat tudi to poskusim. Trenutno pa sem kar zadovoljna s tem, kar zdaj zmorem.. šablonsko ali ne :) Brez klasične izobrazbe, le z veseljem do ustvarjanja, s katerim polnim baterije.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...