11. apr. 2011

Lesene broške in nov naslov

Odločila sem se, da le objavim moje tri broške, izdelane iz mojih slikic. Celo v Etsy trgovinico sem jih dodala in upam, da bo katera le našla nov dom. Velike oz. majhne so 6 cm.
Tudi ob teh sem se učila in se verjetno bom tudi še naprej ob vsaki novi generaciji.

Fotografije pa jutri zamenjam, sem šele zdaj videla, da bi jih lahko predstavila v lepši luči.

Danes pa sem se odločila še za eno spremembo, kupila sem domeno, na kateri bo kmalu gostoval tale blog. S slovensko je bil kup težav pri nastavitvah, registrar ni bil ravno v pomoč, tako da sem kupila com domeno in jo prilepila na blog. Zdaj pa le še počakam, da se vsi zapisi poažurirajo. Za obiskovalce na starem naslovu pa je tudi poskrbljeno z avtomatično preusmeritvijo.





First batch of my new wooden brooches have hatched. I've decided to show them and to add them to my Etsy shop. But I know I will be still learning with every new generation. There's always something that could be done different. Pictures are bad, I know. Will have to replace them tomorrow. 

Today I've decided to buy a now address for my blog. Not much will change; just a new domain will be attached. Visitors from current address will be automatically redirected.

16 komentarjev:

  1. Fensi, nova domena! Meni je tako hitro preskočilo na novi naslov, da sploh ne bi opazila...

    Prima broške, držim pesti zanje, res so nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, Sonja!

    Vesela za tvoj novi podvig - novi naslov.
    Hja, za majhne in "zelene" :-) kot sem jaz, je Googlov Blogger povsem zadovoljiv, a zelo bom vesela, če bom kdaj dovolj izkušena in le-ta ne bo več izpolnjeval mojih pričakovanj.

    Broške :-) mojstrica si! Ne le da nimam pojma o tehniki, sploh si ne predstavljam, kako pripraviš leseno osnovo (najbrž je pilica za nohte super rekvizit :-)) Nič povedat, naj tudi to ostane velika skrivnost velike mojstrice ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Nov naslov nič ne spreminja, še vedno sem bloggerjeva. Samo na ven drugače zgleda :)
    Še sama ne vem, zakaj sem se v to spravila :)
    Broške so pa luštne videt, ko si jih pripnem. Če ne bi imela Loddelina hiške, sploh ne bi pomislila na broške :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kjut broške in bravo za novo domeno. Vedno poskrbiš za svežino. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe in čisto posebne broške. Prav je, da najdejo svoj novi dom.
    In čestitke za novo domeno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Če ne bi zapisala, sploh ne bi ugotovila, da drugje domuješ :) Če si se tako odločila, potem je že bolje zate.
    Broške so sila dobra pogruntavščina!

    OdgovoriIzbriši
  7. Modra mi je sploh všeč, take posebne očke in tisti dodatki na trepalnicah jo naredijo tako posebno! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si porihtala z domeno, tako da nismo prikrajšna eza noben ogled ;) Broške pa so mi itak zelo všeč in dobro si se res domislila, da si jih spremenila tudi v to obliko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke k novemu bodočemu blogu. Izdelki so pa krasni, lepo dodelani, spomladansko zeleni.:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Všeč mi je ideja teh punčkastih brošk! Upam, da se bodo hitro kam pripele :).

    OdgovoriIzbriši
  11. bravo, čestitam .. tako za broške, kot za novi naslov ..:)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za domeno :) Za broške pa tudi, kjutkane.

    OdgovoriIzbriši
  13. Super ideja tele broške ! Bi bilo škoda , da tvoje pupe živijo samo na papirju, ko se pa lahko sprehajajo naokoli :)
    In jupi za domeno, čist si profi zdej :) :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasne so, vsaka nova je lepša.

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasne so vse! Nimam pojma kaj govoriš okrog domene, ampak v glavnem, da te lahko berem. :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Čestitke za domeno - me je tako hitro preusmerilo, da nisem sploh opazila razlike :) Broške so pa res simpatične in avtorske.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...