8. avg. 2012

Družba

Včeraj sem se lotila ozadja na enem od manjših platenc, samo 10 x 15 cm meri. Premišljevala sem, da bi na podlago napisala nekaj besed in jo uporabila za naslovnico blokca. Pa besede niso in niso prav zvenele. Na poti v posteljo sem zavila v sobico, zadnjič pogledat pobarvano. In se vsedla za mizo, da samo malo dodam.
Zadnje čase večinoma na pobarvano podlabo delam kolaže. Na strani iz starih knjig narišem motiv, ga izrežem, nalepim in pobarvam.
Tokrat sem kar na pobarvano platno na hitro skicirala obris in začela barvat. Brez določene pozitije delov obraza, pa so kar sami padli na pravo mesto :) Super hitro je šlo.
Danes sem deklico vzela sabo v službo, da mi je delala družbo. Da bi mi povedala, če rabi še kak dodatek, al jo pustim kar tako, kot je.



Small acrilyc painting with quick painting before going to bed. Waiting for her to tell me whether she needs some more embelishment or should I leave her like she is :)

15 komentarjev:

  1. Včasih res stvari kar same od sebe letijo na pravo mesto in se vse krasno ujame, včasih pa ne gre in ne gre. Očitno si ujela pravi trenutek....:):) Ni kaj, še ena tvojih prelepih stvaritev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je on zelo mi je všeč ozadje....res obvladaš. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je takole zelo všeč, verjamem pa, da karkoli boš dodala, boš naredila prav in lepo :-))
    Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je tudi tako zelo luštna. Čudovite barve:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav vse na njej je super, res je lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa, pa krasne barve si uporabila. Mislim, da ji že nič ne manjka, čeprav bo zagotovo super izpadlo tudi, če se odločiš še kaj dodat. Zanima me edino, zakaj tako žalostno gleda ... saj ne da ni lepo, je pa tako ... žalostno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maja, ne vem, zakaj je žalostna. Jaz nisem bila, ko sem jo delala :) Se pa dostikrat zgodi, da narišem precej žalosten izraz, potem pa ga v nadaljevanju malo "popravim" v bolj veselega :)
      Vsaj zasanjana bi morala biti, žalostna vsekakor ne :)

      Izbriši
  7. Hvala vsem za komentarje ♥ ♥
    Brez vas bi bilo bloganje veliko manj prijetno

    OdgovoriIzbriši
  8. Super barvna kombinacija in ozadje je tudi super. Se pa tudi meni zdi malo zalostna ali pa mogoce razocarana?

    OdgovoriIzbriši
  9. Sonja, po rit te bom. Daj knjige meni, jaz pa ti prinesem časopise in boš po tistih risala in barvala, ok? :)))

    Lepo drugače... Očke zasanjane, usteca pa res malo žalostna. Kot življenje, ki ima včasih tudi žalostna usteca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, Mojca :) a veš, kok fajn suh papir imajo žepnice, tak grob, ne tako lepo polikan kot tazaresne knjige :) In tako prebrana žepnica dobi čisto novo življenje :))
      Pri tej sem se ravno še zadnji hip ustavila in se vprašala.. zakaj že delam na papir in potem lepim? me je strah brez skice in direkt na platno? Pa sem poskusila direkt, brez skic, z obrnjenim vrstnim redom nanašanja barv, kot ga delam ponavadi pri obrazih.. fajn je bilo. si moram še večkrat privoščit take izzive, da poskusim drugače, kot sem navajena.
      Kaj pa ti lepega slikaš zadnje čase?

      Izbriši
    2. Sonja, sploh nič posebnega nisem delala, sem malo plavala v čisto drugačnih vodah :) Nekaj je bilo naročil - teh slik ne objavljam, sploh, če gre za kaj specifičnega... Iiiijjaaaaaa, seveda direkt na platno... Zakaj ne? Ni te treba bit strah, saj lahko vedno popraviš. Res pa je (vsaj zame) skica najzahtevnejša faza slike.

      Glede knjig pa že vidim, da nisva na isti valovni :)

      Izbriši
  10. To si se dobro spomnila, da jo vzameš zraven v službo in še malo pedebatirata kako in kaj in kaj si želi :)) Tako sigurno lažje pade v glavo kakšna ideja. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni pa deluje utrujena po dolgem in vročem poletnem dnevu...in se mi ne zdi ravno žalostna, bolj se mi zdi, kot da nekaj razmišlja...prav fascinantno se mi zdi, kako si naredila njene oči, ki dobesedno zrejo nekam v prazno in hkrati govorijo o nečem, kar se je moglo zelo močno vtisniti v njene misli...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...