18. avg. 2012

Utrinek s cARTa

Bilo je luštno. Po dopoldanskem sejmarjenju pa me je doma pričakalo piknik praznovanje in beljenje sten, zato bom bolj redkobesedna. Pa drugič več.


9 komentarjev:

  1. Draga Sonja, tudi mene zelo veseli, da sem svojo današnjo nujno pot v Celje dopolnila še s skokom do sejma in da sem tam še v živo spoznala tebe in Hali. Res je krasno osebam z blogov dodati osebno (po)znanstvo. Zelo me veseli, da sva se spoznali, tvoji izdelki v živo so me očarali na polno, enkratni in čisto tvoji so.
    Lepo se imej in še kdaj na-svidenje, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo Sonja! Od kod jemlješ energijo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi zdi, da mi druženje na sejmih vrne veliko več energije, kot je sama vložim :)

      Izbriši
  3. Zgleda da ste se imeli fino in da si uživala. Zelo luštna stojnice. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. O, vidim, da se kar udeležuješ sejmov. Prav simpatično stojnico si imela:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Če nisi zgovorna v besedah, si pa sliki in dejanjih :)
    (a mi bo naslednjič vendarle zneslo, da vas pridem pogledat?)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo za stojnico.Zelo simpatična je.
    Upam,da si poleg dobre družbe imela tudi dober zaslušek.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. krasno, da ti uspeva tudi na tem področju in prav je, da vsa slovenija vidi tvoje čudovite izdelke.
    mi je pa všeč drevo za nakit! je to tvoje delo?
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iris, hvala. Drevo sem jaz samo narisala, žaganje pa prepustila moškim rokam :)

      Izbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...