5. avg. 2012

Ustvarjanje nečesa novega z ustvarjenim

Odkar imam nov telefon me mika, da bi bil malo drugačen, moj. Pa sem brskala med ovitki, torbicami, hrbtišči z zanimivimi motivi. Kupila sem si roza preklopen ovitek, ki pa ne bo imel dolge življenjske dobe, saj plastika, ki drži telefon, pridno poka. Pa sem šla spet guglat. Tokrat z drugačnimi ključnimi besedami :)
Tako je bil tudi rezultat drugačen. Našla sem stran Gelaskins, kjer si lahko izdelaš sam svoj ovitek z motivom iz baze ali pa svojim. Jasno, odločila sem se za svojega. Oblikovala sem ga na netu, plačala in zdaj čakam. Dokler ne dobim ovitka, se bom tolažila s fotografijo bodočega silikonskega ovitka. Mogoče pa si naročim še trdega, plastičnega na strani Incased. Ali pa uporabim še kak drug motiv.. Zabavno je :)


Since I've bought my new phone I wanted something special for protection. Today I googled and found two pages, where you can customize your phone's cover. I've decided to go for Gelaskins, but also tried to make a sample at Incased. My new case should be on it's way soon. Till I receive it, I'll have this picture to look forward too. Text says Dare to be different.

10 komentarjev:

  1. OOO, jaz bi tudi imela nekaj podobnega!! Itak si super skombinirala, napis mi je pa še posebaj všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je! Sicer pa hvala za informacijo ... v kratkem mi poteče vezava, torej to pomeni kmalu nov telefon in potem mogoče ... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep ovitek je. Ravno danes sem dobila nov telefon, sicer ima zraven že ovitek, ampak ko se bo uničil bom pa z veseljem tukaj pobrskala. Drugače je pa tvoj popoln in bi jih lahko prodajala, saj je res super motiv :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se strinaj s Tiaro tole bi šlo za med, ker so tvoje kreacije prav pimerne za kja takega. Zelo lepo izpade. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je ovitek. Če bi zase izbirala bi izbrala točno takšnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sonja, vidim da si prav uspešna z guglanjem in z ustvarjanjem. Res fenomenalno zgleda tale tvoj čisto unikaten ovitek. In kot so že ostale napisale...res bi lahko prodajala in jaz bi šla v vrsto :) Moj telefon je star komaj 1 mesec in je še nag :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful iPhone covers i have seen in your blog. I love all of them and want to buy for my new iPhone 4s. Thanks for a very beautiful post.

    Custom Samsung s3 Case

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow cool cases, it enhances the beauty of the phone just love to have one.
    Personalised Samsung GS5 case

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...