20. avg. 2012

Samo naprej

Poleg slikanja mi je prav poseben izziv kombiniranje že naučenih tehnik in iskanju novih in novih rab slik.
Danes sem tako popoldan izdelala mini beležko, velika je slabih 10 x 14 cm in vsebuje 20 črtastih listov. Barve na fotografiji so malo sprane, saj se nisem dovolj ukvarjala z nastavitvami fotoaparata.



Okrasila pa sem tudi lesene kljukice. Na zadnji strani imajo magnetni trak in bodo držale razna sporočilca in lističe, ki jih puščamo na hladilniku.



My first mini notebook with print of my collage on the cover and some embelished clothes pins as a notes holders.

7 komentarjev:

  1. Iiii, kako simpatične ščipalke. Lepo si jih obdelala in magnetni trak na drugi strani je dobra ideja.
    Seveda je tudi zvezek enkraten. Všeč so mi misli, ki jih daješ na svoje izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau kake krasne ideje maš ti!!! Pa tako unikaten stil ... Bravo. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj beležkica je krasna... ampak kljukice so pa cart, cart, cart! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Neverjetna si, tele kjukice so tako zelo kjut in beležka prav tako.

    OdgovoriIzbriši
  5. čudoviti izdelki prihajajo izpod tvojih prstov.
    česar se lotiš, narediš čudo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kjuti klukice in beležka tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jah, kaj naj pa rečem...prekrasno, kot vedno!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...