15. avg. 2012

Mini platenca

Ob prvem poslikanem platencu, brez narisanih kolažkov na strani iz stare knjige, sem se spet spomnila, kako super je slikat direkt na platno. Čutit neravno površino.
Tako nastajajo nova in nova mini platenca. Čaka jih praktična raba :)




Fell in love with painting directly on a canvas, not book pages as I was doing for some time recently. After first one from previous post here are new ones..

8 komentarjev:

  1. Prekrasni motivi, mada ja nikako da se nauživam lica...a tvoja su tako lijepa...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita so z enkratnimi sporočili, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako mala platenca, pa tako polna energije... Vidiš, tega poguma pa nimam - za tako "divje" (mišljeno v pozitivnem) barvne kombinacije, kot si jih uporabila recimo za te čudovite hiške.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, jaz pa sem rabila posebno porcijo poguma, da sem eno bolj rjavo naredila :) Samo poslikat sem jo pozabila zraven :)

      Izbriši
  4. Tvoje risbe so res krasne! Nekaj tako posebnega in barve, uau. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem za komentarje, me veseli, da so slikice tudi vam všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna eksplozija barv, zanimive kombinacije in motivi.Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, tudi jaz pri tebi občudujem te žive barvne kombinacije. Pa seveda motive in napise, ki so nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...