26. avg. 2012

Škatlica v viola

Po včerajšnjem Artishu sem imela danes namen samo počivat. Domov pridem vedno polna energije, navdušena nad celodnevnim klepetom, druženjem.. po drugi strani pa fizično povsem utrujena. Ampak se splača, super je in vesela sem prav vsake od vas, ki se oglasite pri meni.

Danes je bilo v planu počivanje, pa mi je dež preprečil, da bi ležala v mreži za hišo. Tako sem se lotila še ene darilne škatlice, malo manjšega ovalčka.





After yesterday's craft fair ARTish I should have been resting. But instead I made this gift box. 



6 komentarjev:

  1. Zelo je lepa tale škatlica!Vesela sem zate, da ti je na Artishu tako všeč, da uživaš in nabiraš novo energijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo poslikala in je prav simpatična.
    Ne vem zakaj, ne vem zakaj me nikoli ni doma ko je Artish, da bi vas prišla pogledat? Grrrrr, kako se včasih stvari nikakor prav ne skombinirajo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau tale je prav simpatična in lepo si jo poslikala. Všeč mi je tudi barva. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Če temu rečeš počivanje :)
    Čudovita škatlica

    OdgovoriIzbriši
  5. Če bi počivala, potem tele škatlice ne bi bilo, ki je prav lepih barv. Kje boste naslednjič? Ali so ti sejmi že mimo?

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, hvala za komentarje :)
    keti, naslednji sejem, ki se ga bom udeležila, je to soboto v parku Tabor, blizu Metelkove :)
    Artish pa bo zunaj na Gornjem trgu le še enkrat, konec septembra. Upam, da pridem zraven, ker je energija res noro dobra.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...