22. jan. 2014

Barve na mizi in nova slika v delu

Vmes med učenjem s hčero sem za polnjenje baterij na mizo naložila nekaj barv in se lotila novega platna. Še v delu..


10 komentarjev:

  1. Zagotovo bo končni rezultat spet pravljica ;o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Već sad izgleda preljepo.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako mi je pa tole všeč, čudovito, komaj čakam končni izdelek, čeprav je po mojem že to to.

    OdgovoriIzbriši
  4. Že sedaj izgleda fantastično,pa sploh še ni dokončano.Le kako bo izgledalo šele potem :)
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  5. Komaj čakam nadaljevanje, že tole je ena A.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala :) Je pa hecno, da se bo ozadja precej manj videlo, ko bo končana, pa posenčena... mi je skoraj žal, bi imela kar obe izvedbi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, res meni je tudi tako krasna. Me pa prav zanima kaj sledi... ;))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...