1. jan. 2014

Brez ustvarjanja mi živeti ni

Se spomnite pesmi Moni "Brez ljubezni mi živeti ni"? Ok, tudi ljubezen rabimo, ampak definitivno mi živeti ni brez ustvarjanja :)
Ideja, da nekaj časa ne bi ustvarjala in bi zgolj nabirala energijo za naprej, pač ni bila najbolj realna. Tako sem že danes v roke vzela še lani pripravljeno že prešito osnovo za toaletko in pomislila, da bi lahko nastalo nekaj drugega. Iz polovice kosa je nastala tale ploščata torbica, velika 11 x 17 cm. Sama v taki sabo nosim nekaj pisal, prav tako pa gre vanjo fotoaparat ali pa tisti nesrečni vložki, ki jih vedno nekam skrivamo, ko jih moramo vzet sabo na wc v službi
Tudi drug kos se bo spremenil v tako torbico, le da bo brez motiva.



13 komentarjev:

  1. Krasni torbici,
    zelo všeč mi je blago.
    Veliko ustvarjalnosti v letu, ki je prišlo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, tudi tebi želim veliko ustvarjalnosti :)

      Izbriši
  2. Prečudovito! Da bi nas tudi v tem, novem letu, razveseljevala s svojimi barvami, da bi bila zdrava in zadovoljna ti želim. Srečno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Keltika, naj bo narava prijazna do tebe kot si ti do nje. Srečno :)

      Izbriši
  3. Pridna in mrljiva :-)) Luštno si šivala!
    V letu 2014 ti želim veliko sreče, veselja, ljubezni in predvsem zdravja!!!
    Objemček Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja, hvala. Tudi tebi želim vse lepo in pošiljam en objem.

      Izbriši
  4. Enkratni sta, hvala ker deliš z nami svoj čudoviti, barviti in sporočilni ustvarjalni svet. Vedno z užitkom pokukam k tebi!
    Tebi in tvojim najdražjim želim vse, vse dobro v novem letu 2014! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Trs je lušna tale torbička in škoda bi bilo, #če bi si samo nabirala moči", bi manjkali tvoji pozitivni izdelki in razmišljanja. :o) Čeprav izklop marsikdaj koristi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vedno znova sem navdušena nad barvami in vzorci ter tvojimi mojstrovinami!
    Naj bo tvoje leto prav takšno: barvito, pestro in ustvarjalno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je barvita, krasna in čistvo tvoja. Prekrasno in ustvarjanja polno leto ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  8. Strašno so mi všeč tile tvoji ptički. Naj razširijo krila in ti prinesejo čudovito leto 2014! Maja

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, kaj takega bi tudi meni zelo prav prišlo. Krasno in praktično.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...