9. jan. 2014

Nagradna igrica za broško ali magnetek

Saj poznate tisto.. ta mesec počivam, nič ne delam, ničesar novega se ne lotim... ja, to, ja :) Ne, meni ne gre :) Ne gre, pa pika.
Zato danes spet nekaj novega :) Broške in magnetki velike malo manj kot 4 cm z mojimi motivi. Pa čisto sama jih lahko izdelam, torej tudi kakšno po naročilu ali čisto posebni želji.
Lesene osnove bom raje pustila za unikatne poslikave, saj je z lepljenjem printov in obdelavo preveč dela. Izdelka pa še vedno ne moreš ponujati kot unikat, kar vpliva na ceno.



Da pa se leto ne bo dobro začelo le zame, vas vabim k sodelovanju v nagradni igrici.
Med mojimi motivi na blogu (ne le s te fotografije, tudi v drugih objavah) poiščite dva, ki bi ju rade imele v obliki magnetka ali broške.
Med sodelujočimi bom v nedeljo izbrala eno (mogoče dve), ki bo dobila točno tisto, kar bo zapisala v komentarju. :)
Ste za?


18 komentarjev:

  1. Sonja, ti si pa čist naspidirana ;) Itak sem tud tuki zraven... motivčka pa, en je tist ki ga mam na skodelici - Vse pomembno je tukaj in zdaj - to bi bil magnetek... drugi za ogledalce pa - tale s srčki - Ljubi, upaj, živi! Zdej pa figce držim, da me izžrebaš :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, saj bi lahko izbrala tudi kak drug motiv.. so pa magnetki in broške, ogledalce tako majhno bi pokazalo samo piko na nosu :)

      Izbriši
  2. Meni se je težko odločiti, saj vsak motiv sporoča svojo misel/zgodbo. Sem se pa potem vseeno za "RoŽicO" (rdeče ozadje, svetlo modri cvetki) in "RoZa Ur'co z napisom. =D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ufff tole pa je tako mikavno, da res ne morem kar mimo :) Iz množice prečudovitih motivov, sem na prvo mesto postavila tistega, ki sem ga že sicer res tolikokrat občudovala in opazovala, a me vsakič znova spomni in opomni "dream big". Drugi motiv, taki v čisto tvojih in mojih barvah;) pa je tisti z napisom "pusti času čas". To je moj izbor, ki upam, da mi prinese srečo..zdaj pa nič..stiskam tačke do nedelje:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Huh tudi meni je tvoja ideja o deljenju bombončkov všečna ... hehhehe ... bom zadevo kar prec uredila in se postavila v vrsto za tistega s srčki in močnejša si kot misliš ... ja pa v obliki magnetkov bi bili ravno pravšnji ;o) ... pa hvala za komentar na mojem blogu ... ko sem imela barve pripravljene v klobasi za v zelenca sem se točno spomnila nate in na tvoje ljube kombinacije barv ... hehehhehe ... kako zanimivo kako hitro nekoga povežeš z barvami ... mej se lepo

    OdgovoriIzbriši
  5. Kreativnim se ideje nenehno rojevajo. Krasna zamisel in se postavljam v vrsto za magnetek ali broško ali pa kar tako, ker rada pokukam k tebi. Tvoji izdelki so res nekaj posebnega in moja odločitev za izluščiti iz najboljših dve-takole mi je prišepnilo srce. Všeč sta mi izdelka z motivi v objavah:
    Dokončan kolaž v žurnalu 21.2.2011 Angel varuh
    Običajne reči, objava 30.10.2013
    Kdorkoli bo dobil tvoje izdelke verjamem da bo vesel, jaz se ti zahvaljujem za možnost, če pa nanese, da bom srečnica jaz bom počaščena in zelo srečna.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf so lepi posebni magnetki... jaz bi imela vijolično ozadje in dva napisa v srčkih UPAJ in SANJAJ... Sonja tvoji izdelki res izžarevajo nekaj posebnega in že imaš svoj velik pečat!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz se ne morem upreti izzivu in moram poskusiti svojo srečo. Jaz navikam za magnetla z napisom "Živi, ljubi, upaj" (to geslo imam tudi na moji "posebni" beležki)in "Pomembno je tu in zdaj"- moto, ki se ga poskušam držati. Sem se pa kar težko odločila kaj bi, ker mi je itak vse ful všeč. :-D

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz se ne morem upreti izzivu in moram poskusiti svojo srečo. Jaz navikam za magnetla z napisom "Živi, ljubi, upaj" (to geslo imam tudi na moji "posebni" beležki)in "Pomembno je tu in zdaj"- moto, ki se ga poskušam držati. Sem se pa kar težko odločila kaj bi, ker mi je itak vse ful všeč. :-D

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si Sonja. Navdihujoča, kot vedno. Pri meni sta zmagali "Tvoje življenje je tvoj zaklad" in "Močnejša si kot misliš".

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je tudi takoj padla v oci tista "Vse pomembno je tukaj in zdaj", ker imam tudi sama skodelico. Drugace pa bi si na broski izbrala se na primer tole objavo: http://www.created-by-sonja.com/2013/11/zivi-svoje-sanje.html

    Si pa res neverjetna kaj vse si ne namislis. Vsakic dobi tvoj izdelek novo noto.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sonja, očitno se ti res dogaja in čudovito si poskrbela, da se bo tudi nam. Moja favorita sta Razširi krila in Povej tistim, ki so ti pomembni. Stiskam pesti, da bom izžrebana srečnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. O Sonja, kako super znaš ovekovečiti svoje izdelke v vse sortah stvareh. In čisto opravičeno, saj so prekrasni. Jaz se bom kar postavila v vrsto. Malo sem šla skozi tvoj blog...enkrat...dvakrat...trikrat in se zelo težko odločila samo za dve slikci. Ena je iz objave"Običajne stvari" in druga je slika iz koledarja Stil in Dom 2013. In zdaj bom samo še močno verjela, da se mi bo sreča nasmehnila. Pozdravček... :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja tudi jaz sme rekla, da bom januarja smao brala in hodila na sprehode..ampak ne gre, morma tudi kaj ustvarjati. Pa saj je prav tako... Meni so pa všeč tele hiške :) http://www.flickr.com/photos/created-by-sonja/6314453371/

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni so itak vse tvoje stvari res všeč, sam tiste k majo rožico in močno oranžno ozadje so mi pa najlepše, ker so res tako pozitivne. hvala za priložnost. lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Vedno z veseljem pogledam tvoj blog. Mi je pa najbolj všeč tisti motiv z rožico in seveda tsti iz skodelice Vse je pomembno tukaj in zdaj. Lepo bodi

    OdgovoriIzbriši
  16. vse je lepo kot vedno.Vedno polna idej in projektov,ki so prekrasni.najbolj mi je všeč motiv s srčki,lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Meni so vsi tvoji kolaži zelo všeč, tako da se je zelo težko izbrati kaj bi imela, če mi bo dano da dobim. Pri vsem tem je potem prevagalo v prid skodelici ki jo že imam: " Vse pomembno je tu in zdaj".

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...