12. jan. 2014

Pudingovi piškotki v piškotniku

Pred novim letom je po netu krožil recept za enostavne pudingove piškotke, ki da se kar stopijo v ustih. Takrat je bilo res vsega preveč, tako niso prišli na vrsto, puding sem pa le kupila.
Danes sem za kosilo delala pizzo. Ko sem že grela pečico, sem se spomnila še na piškotke. Da dobro izkoristim porabljeno energijo :)

Recept je povsem enostaven, prepisan z Alenkinega bloga:
Vrečka pudinga (jaz sem izbrala čokoladnega), 125 g moke, 125 g masla, 50 g mletega sladkorja in 2 vanilijeva sladkorja zmešaš. Če se testo preveč lepi, ga ohladiš v hladilniku. Moje se ni, tako sem kar hitro oblikovala za lešnik velike kroglice, jih razporedila na peki papir in sploščila z vilico, ki sem jo prej pomočila v mleti sladkor. Pečejo se 8 minut na 180 °C.
Potem jih pa samo še ohladiš in uživaš.

Da ne bi prehitro pošli, sem jih skrila v piškotnik, ki ga je izdelala Tika. Malo pogrešam njene objave.

5 komentarjev:

  1. Sonja, izgledajo slastno, v Tikinem piškotniku pa še bolj njami, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivi kolaćići , vjerujem i ukusni. A i doza za njih je baš lijepa.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mi 2 sva jih pekli, ja čokoladni so res najboljši :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm, svratila sam nakon nekog vremena na blog i dočekali me keksi :) Izgledaju lijepo, šteta da sam daleko :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...