24. jan. 2014

Všeč mi je.. točno taka kot je

Ko sem prišla iz službe, sem jo še enkrat pogledala n se odločila, da je dobra. Všeč mi je točno taka kot je :)


15 komentarjev:

  1. Tudi meni je prav taka kot je zelo všeč.
    Boš tudi to spravila na druge medije. No ne vem, če sem se prav izrazila. Saj veš no kaj mislim, kajne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni, sploh so mi tvoje rožice strašno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ufff...stvarno je predobra..
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena tvoja lepotička, ki s svojim pozitivnim duhom ogreje srček in vlije veliko energije. Prelepa je :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala :) v glavi pa že dolgo nosim še en motiv.. ga bo počasi treba na platno spravit :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sonja, res je odlična! Se že veselim motiva, ki ga nosiš še v sebi:)), LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je čudovita :-))
    Všeč so mi tvoje barve!

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je lepa. In prav si se odločila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow...spet sem ostala z odprtimi usti. Že ozadje samo je bilo enkratno in te rožice super dopolnijo tvojo umetnino. Vzemi ta ta tvoj dvom kot priložnost za novo stvaritev. :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Spet ena luštna slikca v barvah, ki kar kipijo od pozitivizma ... zdaj pa baje že čakamo naslednjo ;o) ..

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...