30. mar. 2009

Aplikacije na blagu po domače

Še vedno brskam po omarah in iz njih vlečem kose blaga, ki že par let čakajo, da se spremenijo v kaj uporabnega. Za preskus čisto navadnega kroja za majico sem uporabila elastičen črtast bombaž. Majico iz njega je imela dečva že pred leti, takrat s sončkom iz rumenega blaga. Zdaj pa je dobila novo. Ne, za tretjo ga ni več. Le za kakšne boksarice bi še bilo :)
Kroj iz revije Ottobre je prestal preizkušnjo, le majica se mi je zdela preveč prazna. Še dobro, da prima rožice ne prenesejo pranja :) Zato je bilo treba rožico spravit v drugačno obliko.
Na ostanek belega platna sem z barvami za blago narisala rožo. Uporabila sem perl roza in ciklam barvo za cvet, ter travnato zeleno in zlato za steblo. Žal se odsevov na mojih fotografijah ne vidi :(
Platno sem položila na sprednji del majice, ga malo zabuckala in s cik-cak šivom obrobila motiv rože. Blago sem odrezala nekaj mm stran od šiva, po prvem pranju pa upam, da se bo malo scufalo :) Dete pravi, da je majica OK. Prav gotovo pa je unikatna.


Limonadko sem prejela od Saše, ki riše luštne pobarvanke, živobarvne risbe, napiše začetek napete zgodbe in potem neha ter kdaj tudi kaj zašije. Vsaj jaz jo vidim tako :) Hvala :)

11 komentarjev:

  1. o kako lepa majčka hčera je res lahko zadovoljna inponosna na svojo mami

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si pa polna energije. Majčka pa je unikato lušna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super majčka- taka poletna, zaradi barv, ki so zelo živahne. Ti takoj vrnejo dobro voljo.A nisi rekla, da ste bolni- tebi to nič ne škodi.Lepo, le tako naprej

    OdgovoriIzbriši
  4. Si pa res vsestranska! Danes sem ugotovila, da me tvoj blog s celovito barvno podobo vedno poživi!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pri Sonji spet nekaj novega.... :) Ta majčka deluje tako lepo poletno, da mi je kar topleje postalo! Pa "home made" aplikacija...Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  7. mešanica vzorcev: rože in črte!
    Super.Jaz bi tudi!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ful všeč majica. Joj, bi jaz tudi rad znal takole :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Super majčka! Vem, kako je to fajn, ko naokrog hodiš v unikatnih in lepo zašitih oblačilih. Me je moja mami dolga leta tako razvajala. Meni zaenkrat to pri mojih otrocih še ne uspeva :(

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...