8. mar. 2009

Dan za srečanje - Logatec

Včeraj je bil dan za srečanje ustvarjalk Otoka zakladov. Na praznovanju 3.rojstnega dne otočka smo se dobile v Logatcu. Srečanja so vsa po vrsti super, tokratno pa definitivno odstopa zaradi res izjemne organizacije dveh super bejb Fikus in Snežinke, ter zaradi številčnejše udeležbe. Kar nekaj nikov je dobilo obraze, srečala pa sem jih nekaj, s katerimi se res dolgo nismo videle.
Malo neplanirano sem morala pred srečanjem še v službo, zato sem začetek pošteno zamudila. Že takoj na začetku pa sem bila prijetno presenečena, saj sem dobila tole zahvalo :) Kaj takega pa ne dobiš vsak dan, tako da se mi zdi, da malo sem pa lahko važna :)

Razvajanja tega dne pa se nikakor niso zaključila z zahvalo :)

Od Kaje75 sem dobila tole čudovito filc jagodko v jagodni škatlici:

Dobila pa sem še lepo čestitko v obliki ovoja za odtise od Bolhe, pa odtise in izrezane papirčke od Maričke, nekaj odtisov Zvezdice in Lili, ter fimo kalup za izdelavo okvirčka od Dodo. Da ne omenjam kupa blaga od Nelye, ki ga res nisem šla slikat :) Še enkrat hvala vsem.


Na srečanju nas je obiskala tudi Lea iz trgovine Memories in nam pokazala, kako naredimo škatlico brez lepila in knjigico. Tisti drugi del s knjigico sem morala prešpricat, saj sem šla po hčero v Atlantis, kjer so praznovali rojstni dan sošolke.
Škatlica iz papirjev, ki nam jih je prinesla Lea, izgleda takole:



Če katero mika, da bi jo znala izdelati tudi sama, si lahko navodila za izdelavo podobne škatlice in knjigice ogleda v tem videu.

8 komentarjev:

  1. Pa imaš res za kaj biti važna :))
    Hvala za link ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, maš bit za kaj važna! Super link! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti kar bodi važna, saj zaslužiš in si lahko. Jagodka je mega dobra.

    OdgovoriIzbriši
  4. Temu priznanju lahko samo prikimam, ker si ga res zaslužiš!

    In škatlica je tudi super. Pa hvala za link do filmčka za vse, ki nam ni uspelo priti na srečanje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super, da ste se spet imeli lepo, čestitke za pohvalo, krasna darilca!
    Hvala za link,
    LP Dekca neprij.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušne stvari ste nardile. Hvala za link, bo prišel še kako prav ;)

    moi

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim, da je šla zahvala v prave roke. In ja, lahko si važna :-)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...