24. mar. 2009

Dve otroški čestitki

Zadnje dni me bolj kot papir zaposluje blago. Iz skoraj vsake omare v stanovanju pokuka kak kos, ko odpreš vrata, pa še moje dete je preraslo vso garderobo. Po trgovinah so vse majčke ozke, kratke, ali pa je material obupno "poflast". Če kaj sovražim, so to majice, ki se jim po drugem pranju stranski šivi sprehodijo na sredino sprednjega in zadnjega dela :( Veliko manj časa kot noro pohajkovanje po trgovinah z otrokom, ki ob ogledu katerega koli artikla le zmiga z rameni, mi vzame šivanje :) Pri zašitem nikoli ne premišljuje, takoj vzame. Tudi nedokončano :) In tako sta danes nastali dve majčki s kratkimi rokavi. Ena je za okras dobila print ene od Winxic, druga pa dve packi. Le fotografirala ju še nisem, dodam kako fotko jutri :)

Ker zvečer res ne gre več ropotati, pa sem sestavila še tile dve čestitki. Obe sta pobarvani z distresserji, ki še vedno ostajajo moja najljubša tehnika barvanja.

Zajčka sem si odtisnila in pobarvala že v nedeljo na obisku pri Sandri, le še sestavit ga je bilo treba.

Uporabljeno:
Štampiljka: Sugar Nellie Little Cotton Rabbits
Papir: enobarvna osnova iz domačih zalog, vzorčasta papirja Basic Grey Sugared
Barve: distresserji, Liquid pearls
Dodatki: trak in angelček iz domačih zalog
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal
Klečeča Tilda pa že dalj časa čaka med odtisi. Tokrat sem želela, da je čestitka res enostavna, čim manj kiči :)

Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Tilda
Papir: iz domačih zalog
Barve: distresserji
Dodatki: trak iz domačih zalog in vijugav rubb-on
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal

13 komentarjev:

  1. Obe sta prekrasni! Tale zajček je pa tako cotkan! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta noro dobri. Zajček je res luškan. Majčke pa le pokaži, me prav firbec matra. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštni čestitki, tako enostavni, ampak dodelani v nulo.Barvanje mi je všeč, kot ponavadi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta mi všeč. Sploh razvrstitev in izbira papirjev pri prvi in toliko plasti pri drugi.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kok sta luškani obe....sploh Tildika...zelo lepo! Preprosto, ampak ponavadi ravno tako 'vžge'. res so prelepe!
    Ustvarjalno uživajte!
    Beti

    OdgovoriIzbriši
  6. Super sta! In komaj čakam, da vidim majčki. Prav gotovo sta odlični!

    OdgovoriIzbriši
  7. joooj, kako luštna motiva :) pa všeč mi je dodatek trakca :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepi. Motiv zajčka sem že hvalila. Je res nekaj posebnega in daje tak strašno topel in domač videz.
    Mali angelček pa....prekrasna postavitev in prav podajo se mu nekako bolj čiste linije.

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta čudovito preprosti :)Kdor zna, zna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo luštni čestitki. Na fotke majčk pa komaj čakam.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitki sta krasni. Motiva kot vedno natančno in lepo pobarvana. Postavitev pa ti vedno gre :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sta obe krasni, ampak v zajčka bi se zlahka zaljubila :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Fabulous beautifully coloured rabbit and wonderful papers and colours.
    Thanks for joining in at BG>
    hugs Heather xx

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...