1. mar. 2009

Sejem bil je živ :)

Tokrat vam ne bom pokazala nobenega izdelka, saj sem bila danes preveč utrujena, da bi kaj končala.
Prvi razlog je včerajšnje potepanje, drugi pa priprave na jutrišnji prvi šolski dan po počitnicah, ki se ga hči prav nič ne veseli :( Upam, da ob pomoči svetovalcev najdemo način, kako ji dvignit samopodobo in izboljšat odnos do šole. Le še šolnike moramo prepričati, da otrok s specifičnimi učnimi težavami potrebuje pomoč in drugačen pristop. Potem bomo pa zmagali :)
Včeraj sem se še z nekaj ustvarjalkami podala na izlet v Italijo. Šle smo na sejem Abilmente v Vicenzo. Zame je bil to prvi obisk in nisem vedela, kaj naj pričakujem. Na srečo sem se odločila, da si zapravljanje omejim z zneskom. In se nisem dala premamit prodajalcem, ki so sprejemali tudi kartice ali pa bankomatu, ki so ga namestili v paviljon. Raznih pripomočkov in materialov je toliko, da bi lahko zapravila še veliko več, kot sem :)
Baje je jesenska izdaja sejma bolj obsežna in ima več razstavljalcev oz. prodajalcev. Komaj čakam :) Le ne vem, kdaj ga bomo uspele pregledati, če smo že tokrat odšle in prišle po temi :)

Tole pa je moj kupček priboljškov:

14 komentarjev:

  1. Oh kok si se pa ti mela fajn.Pa kaj vse si najbrž videla, daj napiši kaj več.Nakup je bil res super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, več sem kar mislila, da boš naletela na ozadja z Gorjusskami in si boš kakšno namestila na svoj blog :)

    No, zdaj pa k tvojemu nakupu: komaj čakam, da vidim nove štampiljke na čestitkah :) Tudi vse ostalo bo uporabljeno tako, da bomo vzdihovale ... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nakup je odličen, predvsem pa bi pohvalila nov izgled bloga, ki je tako luškan! Odličen je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim, da se finančna omejitev pri nakupih ne bo nič poznala pri tvojih čudovitih kreacijah, kar v akcijo:)
    Dekca neprij.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dober izkupiček. In čestitke, ko si se tako dobro držala omejitve :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Povej,ko bo jesenska izdaja sejma, grem tud jaz!!

    PS
    Všeč mi je tvoj background!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, super nakup. Pa čestitke za samokontrolo pri zapravljanju. :) Jaz priznam, da je nimam. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau.. res dober nakup, komaj čakam, da pokažeš kakšne umetnije z novim materialom.

    OdgovoriIzbriši
  9. krasno krasno še posebej mi je všeč tista štampiljka trav :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kaj pa reklami material? A niso nič dali "gratis"? Kakšen obesek s štampiljko :) ? Se vidimo jeseni na sejmu. Lp!

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaz sem pa tale sejem zamenjala z odlično jagodovo torto in praznovanjem r.d. :))
    Ampak mi je vseeno malce žal .... sploh ko vidim vaše kupčke :(

    OdgovoriIzbriši
  12. V šolah imajo res radi samo A tip otrok, ni res?
    In če tvoj otrok spada v tip A3 ali bognedaj G, ga je revček nasrkal.

    Vso srečo.
    (mama dveh NE A-tipskih otrok)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super nakup in dobra ideja z omejitvijo zneska za zapravljanje.
    Vidim, da so tudi tebi všeč te Penny Black rožice ;)
    moi aussi ;)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...