3. mar. 2009

Kupček z mize

Na mizi in okoli nje se mi zadnje čase po kupčkih nabirajo pobarvani motivi, ki pa ne najdejo do končnih čestitk. Ena izmed teh je bila tudi tale Tilda, do danes. Med pobarvanimi motivi je tudi nekaj takih, ki so pobarvani s Tria markerji in mi rezultat enostavno ni všeč. Pa ne, da niso pobarvani, lepo senčeni.. le ta hip so mi bolj všeč distresserji :)
Tako je tudi tale Tilda pobarvana z distresserji, tattered rose za kožo in broken china ter worn lipstick za vse ostalo. Srčki v naročju pa so poudarjeni z Glossy Accents. Podlaga odtisa je izrezana z nestiji in senčena po robu z istima dvema distresserjema. To oznako barve imata tudi razpokajoči barvi, s katerima sta po robovih pobarvana trikotnika, ki sta še reliefno obdelana in senčena.
Metuljčka sta sestavljena iz dveh plasti. Spodnja je bel papir pobarvan z belo razpokajočo barvo in senčen z distresserjema. Druga pa debelejši pavs papir, ki sem ga okrasila z vijugavo štampiljko in belo StazOn Opaque blazinico.


Za konec pa sem v spodnji levi rob prilepila še tri "kapljice" in metuljčka okrasila z Liquid Pearls barvastimi pikicami.



Uporabljeno:
Štampiljke: Magnolia Tilda, Autumn Leaves
Papir: bela osnova iz domačih zalog, pavs
Barve: distresserji (tattered rose, broken china, worn lipstick), Crackle Paint - razpokajoče barve, Glossy Accents, Liquid Pearls
Dodatki: prozorne "kapljice"
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, Cuttlebug, Nestabilities, šablona metuljčka

20 komentarjev:

  1. Lepa čestitka je nastala. Pa tudi hrošček je veliko delal. Pobarvanao je spet fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  2. o rataš kar zmatran, ko bereš, kaj vse si naredila:)...lepo ti je uspela

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita čestitka kot vedno. Zelo lepo nežno pobarvano, najbolj sta mi pa všeč metuljčka! Lep izgled bloga imaš! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Super čestitka še bolj super pa blog predloga. :):):) Sem jo jaz tudi spremenila, pa sem že hotela najprej to, ki jo imaš ti. Še dobro, da sem drugo izbrala. :):):)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. ti si tudi vsa frišna!
    všeč mi je tvoja nova punči z "izrezančki" in všeč mi je, da ima črtaste štumfe....

    OdgovoriIzbriši
  6. Kot vedno ... čudovitka :)
    A že imaš vse Distresserje? :))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo, zelo lepa.
    Všeč so mi tiste Liquid Pearls, metuljčka pa sta tudi super.

    OdgovoriIzbriši
  8. Saj mi je na čestitki vse všeč (kot vedno :)), samo tokrat so mi najbolj padle v očke tiste pikice, narejene z Liquid Pearls!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kjutkano.

    ... nabirajo pobarvani motivi, ki pa ne najdejo do končnih čestitk ...

    Meni tudi. Uživam v barvanju z vodenimi barvicami in čopičem z rezervoarjem. Se skušam ne sekirat in si mislim, da čestitke padejo skupaj, ko to same hočejo ali ko je sila.
    Ampak tria markerji so še vseeno zelo ok!

    OdgovoriIzbriši
  10. Obvladaš, ni kaj! Liquid pearls pa so tud zame zakon!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vsem.
    Hihi, barvanje je najboljše :) Sestavila bom pa že enkrat.
    Liquid pearls so super. Imam pa še nekaj z zlatimi pikicami narejeno, tiste so šele fajn.
    BM, ne, nimam še vseh distresserjev :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlična čestitka! Še posebej so mi všeč metuljči (itak, da sem mahnjena nanje), potem pa še perlice, da moraš reč VAU!

    OdgovoriIzbriši
  13. uu, lušna je:))sploh metuljčki:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Lušna Tildika in lušnačestitka. Z metuljčki in srčki vred :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepaaaa, sploh metuljčki mi padejo v oko :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, kakšna simpatična Tilda v krasni barvni kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  17. Super kombinacija pohroščkanega papirja. Ideja za ponucat.Ko bom imela čas,sprobam tudi to. ;)
    Da je lepo pobarvana in lepo okrašen,pa sploh ne rabim povedat,ker se strinjam z vsem kar so napisale predhodnice.

    OdgovoriIzbriši
  18. dejte kako pametno sliko gor

    OdgovoriIzbriši
  19. dejte kake oko z metulčki

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...