9. mar. 2009

Bolhina Sherbetka

Na srečanju me je Bolha pocrkljala z nekaj odtisi, med katerimi je bila tudi tale Sherbet. Pobarvana je z distresserji, ki sem jih uporabila tudi za senčenje osnove in podlage.
Osnova pod Sherbet je izrezana s hroščkom in nestijem, nato pa po ravni strani preluknjana z Bind-it-all luknjačem za knjigice. Skozi nekaj luknjic sem napeljala trak. Zelena podlaga je izrezana s hroščkom in šablono za knjigico, nato pa embosirana z embosing mapico, ki sem jo prej pobarvala s svetlo zeleno barvo. Po izbočenih delih pa sem nato nanesla še temnejšo zeleno barvo. Tag je izrezan s štanco in senčen z distresserjem.
Tudi bela osnova čestitke je šla tokrat skozi hroščka. Vzorec sem malo posenčila z Worn lipstick blazinico.


Kar nekaj časa sem porabila, ko sem iskala še kak dodatek za na čestitko. Pa mi nič ni bilo všeč :) Dokler nisem v roke vzela Sticklse za srčka, Sakura Stardust Clear pisala za krilca in Glossy Accents 3D medija za sredino cveta :) Zdaj je pa dovolj kičasta :)


Uporabljeno:
Štampiljka: Sharing Sherbet - Secrets
Papir: bela osnova iz domačih zalog
Barve: distresserji (antique linen, tattered rose, worn lipstick, fired brick, shabby shutters, peeled paint, vintage photo, faded jeans, frayed burlap, mustard seed, weathered wood) u, presneto, a tok jih mam :tule bi morala farbat:
Dodatki: trak iz Mullerja, tab, stickles, Sakura Stardust Clear pisalo, Glossy Accents
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, BindItAll, štanca tab, Cuttlebug, embosirne mapice, šablona knjigice, Nestabilities Label1

19 komentarjev:

  1. Ja, zdaj je čisto dovolj kiči miči :) Tisto, da si odtisek preluknjala, je super ideja in zelo lepo izpade.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, a ni fajna tale Šerbetka? :) Lepo si jo pobarvala, sploh frizurca je super.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sej sploh ni bilo potrebno dodajat "kiča" je bila tudi brez njega prav lepo

    OdgovoriIzbriši
  4. Zeloooo lepo in nežno!!!! Great

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme, kako je lepo pobarvana ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. zelo lepa, najbolj me je nasmejal zaljubljeni izraz na obrazu, kako je to lepo:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čisto po tvoje luštkana :) Najbolj se mi dopade 'binditall' luknjanje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito lepa čestitka, tudi lepe barve si uporabila, da o "blinditall" ne govorimo! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  9. Čisto dovolj "kičasta" je, ja. Ampak takooooo lepaaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro barvno kombinacijo si uporabila!! Izvirna uporaba pripomočkov pa itak ruls!

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaz se sicer prav nič ne spoznam na tehniko izdelovanja čestitk. Meni so tvoje čestitke samo ful, ful luštne. Ta še posebej, ker je živahnih barv.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super čestitka, kot vedno. Domiselno uporabljeni dodatki, kot le ti znaš.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. aaaaaaaa, tole je pa tak cukrček, da nimam besed. vse moje ljube barve si ujela!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Prima čestitka, ravno dovolj dodatkov :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Excellent posting! Nice card! Good imagination!!! Have a nice day!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Tako okusno `zložena`, da prav oči počivajo na njej.
    Tina

    OdgovoriIzbriši
  17. Tale Sherbetka je tako lepa... čestitka je enostavno čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  18. joj..tale mi je res všeč...tale deklice deluje že skoraj malo mladostniško:)

    in tole preluknjano ob strani, super si se spomnila...ponucna ideja:)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...