31. jan. 2012

Life Book 2012 - na mizi prva dnevniška stran

Nekaj časa sem se uspela držat plana, da ne kupujem novih tečajev. Še dosti jih imam za predelat do konca. Potem pa sem se vdala in kupila Life Book 2012 :)

Tole je moja prva dnevniška stran v nastajanju. Ni še dokončana, saj naj bi vsebovala tudi moje pozitivne lastnosti, tiste, zaradi katerih me imajo radi prijatelji oz. se imam rada sama. Tudi kakšna plast barve in nekaj podrobnosti ji še manjka. Počasi, stran za stranjo, se polni moja doma narejena knjiga.



For some time a managed to stick to the plan not to buy any new classes. But not for long :) This is a working version of my first spread for Life Book 2012. I'm planning to add some more paint and write down a list of my positive powers. Slowly, page after page, my homemade book is beeing filled.

14 komentarjev:

  1. Všeč mi je tale začetek in všeč mi je to, da imajo te zadevice tudi terapevtsko vrednost, ko moraš malo globje pogledati vase, tako ustvajrlano kot psihično.

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih se naštevanje svojih pozitivnih lastnosti izkaže kot prava nadloga. Veliko lažje je, če nam kdo pomaga :) Ampak ti se podpisuješ že z barvami, stilom, kompozicijo... Besede pa že še pridejo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo, Mojčka, lej jo :) Vesela, da spet lahko komentiraš, sem te že pogrešala. Tako kot pogrešam tvoje redne objave ♥ ♥

      Izbriši
  3. A si? Jaz se še kar ne morem odločit, vztrajam pri tem, da nimam dovolj časa za nekaj takega :) S pozitivnimi lastnostmi pa res ne smeš imeti težav, no (ja, vem, najtežje je samega sebe pohvaliti, jej, jej, kaj so naredili iz nas ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, bolj kot z iskanjem pozitivnih lastnosti imam težave s tem, da jih zapišem in potem javno kažem tule na blogu :)

      Izbriši
  4. tole je pa krasno!
    tebi tako in tako vse uspe!
    pa pohvala za tako luškano kepico.
    te pogrešam na srečanjih!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je naravnost čudovito. Saj boš pokazala tudi končno verzijo, a ne? Komaj čakam, da vidim, kaj bo nastalo!
    Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je da si uporabila močne barve, pa kljub temu deluje sveže.

    OdgovoriIzbriši
  7. Stran je čudovita, pozitivna močna... To, da se nam zdi greh, da se malo pohvalimo ali pa da pokažemo, da o sebi vseeno znamo misliti dobro, pa je tipična naša podalpska lastnost. V tujini s tem nimajo težav, nam pa se zdi, da moramo vseeno biti hudo skromni in skloniti ramena in glavo. Saj skromnost je hudo lepa čednost, ampak pohvaliti pa se tudi moramo znati.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uaaaaau kako lepo zrisano in pobarvano ... vešč mi je splh dečvin obraz, tone si res lepo zadela ... in tudi nasploh mi je kot celota čudovita risba. LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Prva stran je super! Me zanima kakšne so naslednje. Saj boš pokazala, ne?

    OdgovoriIzbriši
  10. :))
    Tvoje osobine: iskrena, velikodušna, darežljiva, pametna, kreativna, svestrana, voliš učiti nove stvari, ne žališ truda ni vremena za slabe (tvoja mačka) i potrebite, rado pomažeš drugima, imaš ukusa, voliš ljepotu u prirodi/okolini...e, sad, copy-paste...:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lol Sonja they were my famous words too and I have just joined Misty's class. Gorgeous journal entry though!
    ManonXxx

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...