26. dec. 2012

Božiček za obiskovalca joge

Božiček pri nas dostikrat nosi vnaprej dogovorjena darilca. Je pač bolj praktično dobit nekaj, kar ti pride prav ali pa si želiš, kot še en praholovilec. Za rednega obiskovalca joge sem zašila vrečko za podlago, da mu je ne bo treba več nosit zvite pod roko. Z našitim žepom, ki ima še karabinček za ključe na traku, da jih ni treba iskati po žepu ali se ne izgubijo. Na vrhu vrečko zapremo z vrvico. 
Blago je temno sive barve, z živo oranžnimi dodatki, po okusu prejemnika :).
Slikano na hitro tik pred dostavo, z zvitim papirjem notri za vtis. Podloga pride manjša, tako da ob strani ostaja prostor za kako brisačko ali plastenko s pijačo.


5 komentarjev:

  1. o, bravo. Super je. Tudi jaz si bom omislila nekaj podobnega, ker mi podloga sedaj tako grdo kuka iz ruksaka. Bom kar malo tvojo joga torbico kopirala, ker je res praktična s tistim žekom. saj ne bo nič narobe, aneda ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ime rože, saj veš, da tudi jaz nisem nič novega odkrila, na Etsyju je kup takih in podobnih :) Vedno je fino, če ena ustvarjalka drugo dregne, da si tudi sama kaj naredi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo praktično darilo, z vsem kar paše zraven!

    OdgovoriIzbriši
  4. super darilo in zelo praktično. lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...