12. dec. 2012

Snežakove obešanke za darilca

Vedno mi je zabavno s slikami oz. njihovimi fotografijami izdelat kaj novega. Tokrat so to obešanke za darilca. Barve na printu niso tako zelo žive kot na fotografiji, pa so vseeno nastale prav simpatične obešanke. Ko sem jih izrezala, sem robove osenčila z distress inki, naredila luknjice, zdaj pa le še vrvice dodam in bo.

Ker me ves čas spremljate in podpirate pri ustvarjanju, ponujam print za obešanke tudi vam, za osebno uporabo. Najprej sem vam mislila pdf datoteko ponudit kar tule, na blogu. Pa sem ugotovila, da tega ne znam oz. moram še malo poguglat :) Če jo katera želi, naj mi piše na mail, sicer pa jo objavim tule, ko ugotovim, kako. Predlagam nastavitev boljše kvalitete tiskanja, na kar sem jaz pozabila :) bodo lepše barve.

Vladka mi je pomagala z nasvetom, tako vam pdf datoteko zdaj ponujam kar tule. 






Preparing gift tags with a print of my little painting.

13 komentarjev:

  1. Krasne obešanke!
    Zelo zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. iiii, krasne so. Meni so tako blazno všeč tvoji izdelki in smrekica, ki si mi jo lani poslala v dar je že veselo na svojem mestu in jo na veliko razkazujem :)

    Glede dodajanja pdf pa je tako: najprej ga moraš dodati nekam na webu. Jaz sem naredila tako, da se šla na docs.google.com in ko si prijavljena z gmailom, prideš kar na stran, kjer dodaš svoj pdf. Klikneš na gumb Upload (poleg gumba Create) in ga dodaš. Nato ta svoj dodani pdf odpreš, skopiraš link in dodaš link na blog. To je to. Če še kaj potrebuješ, mi kar piši na mail. Z veseljem pomagam. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, krasne obešanke. Tudi hišica, ki sem jo lani dobila v dar je že del praznične dekoracije v domu :)
    Hvala Vladki za navodila, kako dodati pdf datoteko. Torej bodo ti printi kmalu na voljo? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vladka, hvala ♥ Sem še pravice nastavila, da vsi preko linka lahko vidite :)

    Helena, izvoli. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Superca, sem vesela, da sem lahko pomagala in res so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Še jaz rečem superca, čudovite so te obešanke in hvala za print.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot fenica tvojih kolažev se ti najlepše zahvaljujem za čudovitega snežakca.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe so. In hvala za print :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super obešanke in hvala za print božička Sonja;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Iii, krasen je! hvala za print ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. joj kako pa je to prijazno od tebe.. hvala ti.. posebno fino je, ko vem od koga je.. :) superca si..

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne so, hvala ti. So mi tvoja ustvarjanja zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...