25. dec. 2012

Ležeče

Vse moje slike so pokončne ali pa vsaj kvadratne, ležečih ni, kar mi včasih narobe hodi pri idejah, česa bi se še lotila. Tako mi ni ostalo drugega kot da se lotim izdelave nove, ležeče, slike.
Na njej bi še marsikaj spremenila, verjetno bi obraz vsaj še en dan dodelovala, pa sem lovila današnji popust pri izdelovalcu.
Zdaj pa samo še držim pesti, da bodo tiskarji hitri in poštarji nežni.

Skodelica naj bi izgledala takole in verjamem, da mi bo prav prišla kak dan v službi. 



Slikica pred obrezovanjem in prenosom pa je bila taka. Prav gotovo se še kakšne lotim.



Had to make new painting to be able to order special coffee mug. Can't wait to hold it in my hands. Hope postmen will be gentle with the package.

16 komentarjev:

  1. Uau izgleda čudovito!!!! Ti pa res pogruntaš vsakič kaj novega, bravo! LP

    OdgovoriIzbriši
  2. vau samo to je se manjkalo,upam da bo se kaksna za kaksno zeljno kupko

    OdgovoriIzbriši
  3. vau samo to je se manjkalo,upam da bo se kaksna za kaksno zeljno kupko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Melly, najprej počakam, da vidim, če bo kvaliteta taka, kot jo želim. Potem pa naprej :) Mogoče pa bo :)

      Izbriši
  4. Sonja, ti bi lahko svojo blagovno znamko 'ustanovila'...kar se tiče raznolikosti, imaš že celo trgovino, da ne govorim o tem, da so zelo lepi!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Enkratno. Me že firbec kaj bo naslednja pogruntavščina...:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, zelo lepo! In sploh ti ne znam povedati, kako dobro sede ta napis "vse je OK". Tudi meni bi prišla prav taka skodelica:)) LP!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tanja, verjemi, tudi jaz rabim tale napis večkrat prebrat :)
    Zaenkrat mi v službi družbo dela print ene od slikic v okvirju.. že pogled nanjo mi dvigne moralo in izboljša počutje.
    Zato tudi uživam delat reči, ki drugim polepšajo dni.
    Helena, Dodo, prav gotovo bo še kaj.. ampak še ne vem kaj :)
    Moyca, eno je ustvarjat, drugo se it prodajo.. oboje vzporedno ne gre. Torej raje ustvarjam in uživam.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite skodelice. Res si polna idej, ki jih tudi dobro udejaniš.

    OdgovoriIzbriši
  9. Skodelice so super in se strinjam z Moyco, da bi morala svojo blagovno znamko ustvarit. Je pa res, da s prodajo je križ in potem več ni toliko užitka pri ustvarjanju. Tako da je res kar praviš, da je bolje ostati pri slednjemu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo, bravo, bravo.... Skodelice so super lepe in verjamem, da bodo v živo še lepše.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako lep kolaž. Napis je res tak, da ko ga rabiš videti, te dvigne. A ni čudno, samo nekaj besed in če so prave, imajo čudežno moč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako je čudovita :-)

    Pa upam, da res čim prej pride in pa seveda cela, k poštarji so zadnje čase nekam nezanesljivi - žal.

    Lepe praznike tebi in tvojim :-)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...