18. dec. 2012

Na mizi malce drugačna zasedba

Že kar nekaj časa je minilo, kar sem nazadnje na mizi imela tako postavitev :) Pa kar paše.. malce za spremembo. Proporci in nianse so kar skupaj padli. Še končat jo bo treba. Po možnosti preden mačka spet v kupček barve stopi :)






Work in progress.. woman's face after a long time. Feels good to paint it.

7 komentarjev:

  1. Bi se morala z vašo mačko zmenit, da če že stopi v kupček barve, da se potem sprehodi po platnu, bi bil super efekt z stopinjami :)) Lep pogled na mizo.

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna slika bo nastala. res pa je, kar pravi vladuška, naj le gre tvoja muca preko platna, bo dobila slika čisto drugačno podobo.
    lepo se imejte - pozdrav tvoji princeski

    OdgovoriIzbriši
  3. He, he, se čist strinjam z Vladko in se ne bi matrala s kašnimi šablonami :) Se pa že zdaj vidi, da nastaja spet ena lepotička. Pridna si, ni kaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni gre pa prav na smeh ob tvoji mački. Tebi najbrž ni šlo.
    meni je čisto všeč, da ustvarjaš. Več ko objavljaš pogosteje sem tu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem za komentarje :)
    Ne, ni zabavno.. sploh nisem opazila, da je mala zgaga že stopila v barvo, ker sem jo samo zagrabila, ko je skočila na mizo. Pa je barvo razmazala po meni.. šment. Verjetno akrili niso ravno užitni za mačke, ona pa bi si tačke čistila z lizanjem. Tako da se pridno umivava, vsakič, ko kam zaide. Nobena od naju ni navdušena :)

    OdgovoriIzbriši
  6. heheh to si pa prav predstavljam :))) ampak na koncu se vedno smejiš, čeprav si na začetku pokal od jeze, te male živalcie ti res vedno ušpičijo kaj novega. slika je pa že zdaj lepa. lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...